Miłosne - str 72

  • Na Zawsze ! Cz 4

    Po jakiejś godzinie byliśmy już na miejscu. Blondyna odrazu od wejścia zauważyła Piotrka, więc czym prędzej do niego pobiegła, a my ruszyliśmy w ich kierunku ...

  • Niesamowita

    Serdecznie dziękuję za wsparcie, motywację i pomoc Tobie- agnieszka16248:* Dedykowane Dominikowi- zawsze będziesz w moim sercu. Kiedy pierwszy raz do mnie napisałeś, nie ...

  • Triangle I

    Na sam początek wypadałoby powiedzieć czym jest ta, , seria“. Cóż, to tasiemiec opisujący moje życie. Może inaczej, tasiemiec czerpiący z mojego życia. Oczywiście ...

  • Samotność cz. 3 (ostatnia)

    3. Miałem możliwość kontynuowania nauki, jednakże nie widziałem siebie na wyższej uczelni. Nie chodzi wcale o problemy z dostaniem się na uniwersytety czy politechnikę ...

  • Fałszywa zdrada cz. XV

    Przebudziła się koło 9, ale czuła się wyspana. Była w dobrym humorze. Sięgała właśnie po filiżankę, gdy ktoś zapukał do drzwi. Poszła otworzyć. W progu ujrzała ...

  • Czasem tak bywa

    Na wstępie chciałbym oznajmić że mam lekkie problemy i z tego powody może być sporo błędów. A tak poza tym jest to moje pierwsze opowiadanie i bardzo prosiłabym o ...

  • Zakochana/Zakochany cz.2

    To druga część tego opowiadania, dzięki za komentarze :D *ZUZIA* Otworzyłam drzwi a za nimi stała Natalka z dwoma chłopakami, jednym z nich był ten chłopak Szymon spod ...

  • Moc cz.8

    Na zdjęciu moje wyobrażenie Vanessy. -Od pierwszego momentu? To dlatego usiadłeś wtedy ze mną? -Tak. To był jeden z powodów. -A jakie były inne? -Innym powodem było to ...

  • Sztuki Uliczne (1)

    Rysunek i opowiadanie są mojego autorstwa, po więcej zapraszam na bloga, do którego link znajdziecie na moim profilu ...

  • Z życia dominy (IV)

    Czasem mam wrażenie że to nadal trwa choć się już skończyło. Gdy postanowiłam "poszaleć” nie zdawałam sobie sprawy że to się tak skończy. W jednej chwili jestem w ...

  • "Goniąc za Marzeniami - Ciąg Dalszy"

    Heeej jesteście ciekawi, co było dalej??- jeśli tak zapraszam do czytania:) Specjalna dedykacja dla Sweetkicia:-** :) gdyby nie Ty ta część by nie powstała. zapraszam do ...

  • Szatyn 8

    Nie pisałam od pół roku. Wyszłam z wprawy. Ale powstało to czyli 8 część opowiadania. Wczoraj poszliśmy we trójkę na umówione zakupy związane z dzisiejszym wyjazdem ...

  • Życie nas często zaskakuje

    Opowiadanie to jest napisane ze szczególną dedykacją dla wyjątkowej dziewczyny @Mysterious. Z racji tego, że masz dziś urodzinki postanowiłam coś dla Ciebie napisać ...

  • Miłość pod choinką: Wieczór zapoznawczy (1/22)

    Christian podszedł do recepcji niespiesznym, spokojnym krokiem. Ładna, wysoka dziewczyna pracująca na kasie uśmiechnęła się do niego ciepło. Dobrze go znała. Być może ...