Miłosne - str 70

  • Zaczarowana #15 - ostatnia ♥

    Rozczesuję swoje rude włosy i spinam je w warkocz. Ubieram pastelową sukienkę i biorę białą torebkę. Schodzę na dół i widzę na talerzu przygotowane naleśniki i mała ...

  • Siłownia cz. 21

    Obudziłam się i czułam straszny ból w klatce. Byłam przypięta do jakiś urządzeń. Zobaczyłam Michała, który siedział przy mnie i trzymał mnie za rękę ...

  • Pokaż mi szczęście 3

    Na miękkich nogach podeszłam do grupki, która zbierała pieniądze, aby zapłacić, więc szybko wyciągnęłam swoją działkę i wręczyłam ją jednemu z chłopaków. Nie ...

  • Niemoc...

    To mnie zabija. Powoli. Zatapia we mnie swoje kły i żuje. Żuje mnie stale, bardzo wolno. Powoli rozrywa na kawałki. Kęs po kęsie.. Później trawi.. i nigdy nie pozwala ...

  • Życie. Cz. 2

    Wakacje... mijają powoli, nic się nie dzieje, aż do pewnej soboty, kiedy to stwierdzam muszę kogoś poznać w ten sposób chce mu pokazać, że już nic do niego nie czuje ...

  • Na co czekasz? Wróć! cz.5 ostatnia

    Kochani! Oto i jest piąta część. Naprawdę strasznie was przepraszam, że to tak DŁUGO zajęło.. Cóż... jak zawsze komentarze mile widziane :) miłej lektury :D ...

  • Czy warto jest marzyć? . Cz.1

    Była ciepła, czerwcowa noc. Na niebie błyszczały spadające gwiazdy, a ja spacerowałam alejkami parku. Zawsze chodziłam tą samą alejką prawie o tej samej porze. Stało ...

  • Wyjazd cz1

    -Jak to wyjeżdżasz?- Marysia nie była pewna czy dobrze ją zrozumiała. -To tylko rok. Szybko minie- Julka czuła, że długo nie wytrzyma. Że znów zacznie płakać. Wciąż ...

  • Między przyjaźnią a miłością Prolog.

    Obudziła się rano, było przed szóstą. Taak... to już dziś, pomyślała sobie. Od dziś zaczyna nowe życie. Nowa szkoła, nowi znajomi, nowa Ona! Jest połowa ...

  • Niechciana miłość

    Każdy z nas ma swój początek i koniec. Nie ja. Nie jestem typową dziewczyną. Nie mam chłopaka, ani przyjaciół. Jedyną najbliższą mi osobą jest moja przyjaciółka ...

  • Ostatni, o którym marzyła.

    Zrobiła herbatę malinowo-miętową. Usiadła na parapecie starego okna z czarnym kubkiem w ręku. Wcześniej włączyła swoje ulubione smutne piosenki. - Już niedługo moje ...

  • MOJA PIERWSZA MIŁOŚĆ

    Cześć.. Hmm.. mam na imię Ania i mam 15 lat. Wraz z moją 13 letnią kuzynka co roku jeździmy do babci na wakacje...

  • Czy śmierć przezwycięży miłość? cz.2

    Potrzebowałam ich coraz więcej, także wyłudzanie kasy od rodziców i żebranie na ulicy od obcych nie wystarczało. Więc zaczęłam stawać pod latarnią. Na razie było ...

  • Aniołki z Piekła Rodsem ! ^_^ cz. 2

    Drugi dzień szkoły to znienawidzony dzień każdego ucznia. O 7:30 zadzwonił telefon Nataszy, dziewczyna zerwała się i sięgnęła po telefon na wyświetlaczu pojawiło się ...