Miłosne - str 68

  • Niewidzialna, rozdział 1- rozkwitnięty nagietek

    Jeśli mogę Was o coś prosić to puszczenie sobie tej muzyczki przed rozpoczęciem czytania: https://www.youtube.com/watch?v=Aly8mmRsFuQ ~~ Przezroczysta, dla wszystkich ...

  • Stay III

    Szybkim krokiem przemierzałam szkolne korytarze. Z nerwów zaciskałam pięści, do tego stopnia, że na kostkach co chwilę pojawiały się białe plamki, usta wygięłam w ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.12 - ostatnia

    *Damian* Była cała zakrwawiona. Leżała tam bezwładna i bezbronna. Cholera, czy to musiało się stać? - Musimy ją zawieść do szpitala! - mówiłem przez łzy. Tak ...

  • Bohater cz.4

    Przemyślałam sobie wszystko bardzo dokładnie. Stwierdziłam, że muszę trochę przystopować, co nie znaczy, że zrezygnuje z Łukasza. Jest wyjątkowy, ale znamy się ...

  • The new life cz 4

    Faktycznie Sylwia nie miała zbyt dużo swoich rzeczy, może mylnie to wszystko łączyłam w całość, ale wydawało mi się, że dziewczyna pochodziła z biednej rodziny, co w ...

  • Oni.

    On -chłopak z dobrej rodziny, w której liczą się pieniądze, wykształcenie i status górnej półki. Wysoki, dobrze zbudowany, brązowooki brunet. Ona -dziewczyna, której ...

  • Miłość do nieznajomej cz.9

    W poniedziałek popołudniu wracał z lunchu gdy zatrzymała go recepcjonistka: - Panie Mariuszu! - Słucham, pani Asiu? - To dla pana - wyjęła kopertę i podała mu do ręki ...

  • Pewnego razu

    Pewnego razu była sobie dziewczynka. Nie miała ani niepowtarzalnego imienia, ani nie wyglądała jak modelka z okładki, ani nawet nie była jakimś geniuszem. Była średniego ...

  • Kiedy ją poz­nałem, miałem osiem­naście lat

    Kiedy ją poz­nałem, miałem osiem­naście lat. Byłem młody, miałem pełno marzeń i og­romne zaufa­nie do ludzi. Myślałem po­zytyw­nie, sta­rałem się być dob­rym ...

  • Dziewczyna w dresach XVI Ostatnia

    - Nie wiadomo, czy przeszczep się przyjmie. - szepnęła matka. Wyglądała jeszcze gorzej niż kiedy snuła się po korytarzu. Ofiarowana nadzieja, która zrodziła się w niej ...

  • Chciał, czy nie chciał?-rozdział 1

    Oto pierwszy rozdział mojego opowiadania. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Liczę na komentarze i ocene. Nawet tą negatywną. Uprzedzam jednak, że rozdział nie został ...

  • Kryzys cz.19

    Wychodząc z wanny okryłam się tylko ręcznikiem i nie przejmując się mokrymi włosami pobiegłam do łóżka. Dzień pełen nieprzewidzianych wrażeń dawał mi się we ...

  • Złudzenie

    Wszystko to robi się coraz bardziej pokręcone. Ty już zapomniałeś. Nawet na mnie nie patrzysz. A ja.. a ja ciągle o Tobie myślę. Każdą swoją cząsteczką jestem przy ...

  • Córka hrabiego #2

    Nadal nie wiem czym się to w ogóle objawia, że widzę postacie, których nie widzą inni, a tuż potem straszne krzyki, mam dosyć. Ubieram jedwabną pastelowo-różową ...