Miłosne - str 71

  • Biała gardenia

    Kochani, jestem chora (jak już pisałam w jednym z komentarzy, wstawię kolejną część w przyszłym tygodniu jak się lepiej poczuje.) wtedy uwielbiam czytać książki. Wie o ...

  • Szacunek CZ.III

    Kiedy wracała do domu już nie było tak ciepło, a nad jej głową gromadziły się coraz ciemniejsze chmury, przechodziły ją dreszcze, a ona sama szła przed siebie jak w ...

  • List donikąd #4

    Dobra, weź teraz porzuć swoje uprzedzenia, poczuj, że czas coś zmienić. Swój los odmienić, weź nie rycz, nie pora okazywać swych słabości. Nie chcesz ich litości ...

  • Trzeba żyć bez względu na to, ile razy runęło niebo

    Diana ~~~~~~~~ Wstałam dzisiaj wcześniej niż zwykle. Dzisiaj miał zacząć się nowy rok szkolny, więc to zrozumiałe. Z dziewczynami spotkać się miałam punkt 8.30. Na ...

  • Dwie osobowości cz.1

    Nadszedł dzień w którym to Maja miała pójść do nowej szkoły. Przeżywała to całe wakacje. Był to dla niej bardzo stresujący czas. Chciała zrobić jak najlepsze ...

  • Uwierzyć w Marzenia tom.5: Rodzinna tajemnica cz.3

    Patrzyłam wyczekującym wzrokiem na Kasię, która nie spuszczała ze mnie wzroku. Dziś wreszcie miała przyjść odpowiedź z laboratorium i widząc zatroskane spojrzenie ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.30

    – Mamo! – krzyknęłam wbiegając do domu. Miałam ochotę rzucić się jej na szyję i wyżalić, szlochając do rana nad marnością tego świata. Mogłabym walić ...

  • ,,Poprawka w miłości" cz.2

    Kiedy wreszcie się umyłam, wyszłam z łazienki. Poszukiwałam wzrokiem dziewczyny, którą przyłapałam na pieprzeniu się w toalecie. Kiedy wreszcie ja odnalazłam, stała z ...

  • KTOŚ KTO ZAWIROWAŁ ŚWIATEM cz.9-ostatnia czesc

    Michał pojawił się wraz z tą dziewczyną, otworzyłam im i spytałam: -O co chodzi? -Cześć jestem Monika, słuchaj te fotki to fotomontaż, ja faktycznie jestem na zdjęciu ...

  • The experience cz 62

    Z Bartkiem ustaliliśmy, że wyjeżdżamy na majówkę. Potrzebowałam się do niego zbliżyć a to była najlepsza okazja by spędzić kilka dni we dwoje. Nie chciał powiedzieć ...

  • Zdradzone uczucia.

    Zostawił mnie tak po prostu...a raczej nie zostawił tylko zdradził! I do samego końca grał że nie!Czyli typowy homosapiens. Opowiem wam o wszystkim. Mam na imię Magda mam ...

  • Nowy cz.1

    Słysze słowa padające z jego ust. Znowu, nie moge o tym zapomnieć, tak bardzo mnie zranił, przecież był najważniejszą osobą w moim zyciu. Tak strasznie Go kochałam. A ...

  • Miłość z kart.1 i ostatnia.

    Nie wiem czy można to nazwać opowiadaniem. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Miłość?Hymn nie ...

  • Kogo wybrać...?cz.14 (ostatnia część)

    Ehh tak, to dziś, mój....pogrzeb, to słowo nawet nie przechodzi mi przez usta a co dopiero sam fakt oglądania go... aż mam ciarki. Moja mama, mój tata, dziewczyny Mariusz i ...