Miłosne - str 73

  • Wilczyca - rozdział 4

    Zamyślona wróciłam do swojej komnaty. Co to miało być? Mimo że widzieliśmy się dzisiaj pierwszy raz w życiu czuję się jakbym znała go od lat. Za każdym razem kiedy o ...

  • On- Chłopak ze snu.Ciąg dalszy

    Chociaż od naszego ślubu minął ponad rok, ja nadal nie mogłam uwierzyć w to, że wreszcie się nam udało.Wspomnienia tamtych dni były tak odległe, że prawie zapomniałam ...

  • Pechowy tydzień

    (Poniedziałek) Dawno nie byłam tak wściekła. Ja tu wracałam zcharowana po ciężkim dniu w pracy, a ten palant mnie zdradzał! Jesteśmy małżeństwem od sześciu lat, a on ...

  • Głupota (III)

    Rano budzę się, czując już mi znany, uporczywy ból głowy. Mam kaca. Po raz kolejny w tym miesiącu. Zaraz, ile wczoraj wypiłam ? Chyba z dwie butelki wina. O matko. Na tą ...

  • Życie (nie)idealne IV

    Obudził mnie okropny ból głowy. W ustach miała pustynię, a wczorajszy wieczór był dla mnie jedną wielką niewiadomą. Nagle uświadomiłam sobie, że dziś jest piątek i ...

  • Historia, ale czy o miłości?.....

    "Co Bóg złączył, człowiek niech nie rozdziela….”- kiedy teraz z perspektywy czasu patrzę na te słowa wypowiadane przecież tak często, bo przez każdą parę młodą ...

  • Przypowieść o potędze miłości

    Jest to przypowieść nawiązująca do słów osoby, która jest patronem mojej szkoły. Na wstępie chcę dodać właśnie to, ponieważ pokazuje jak bardzo jest potrzebne ...

  • "Inna" część 18

    Amelia zupełnie nie wiedziała, co Ernest miał na myśli stała tak jeszcze przez chwilę, po czym ruszyła w stronę szkoły. Była tak zamyślona, ze nawet nie dostrzegła ...

  • Czy oby napewno?

    Chwyciłam torbę i pobiegłam w stronę drzwi. Byłam umówiona z Arkiem. Chodzę z nim do jednej klasy, jesteśmy przyjaciółmi, nic więcej, ja on i Karolina. - Hej Karo ...

  • Pożegnanie

    Myślałam że jak przeniosę się do akademika będzie dobrze. Fakt poznałam nowe osoby.. ale co z tego jak straciłam osobę, którą kocham ? Poznaliśmy się na stronie ...

  • Katrina cz 1

    Budzi mnie chłód. W lewą łopatkę wbija mi się coś, zadając przy tym nieznośny ból. Otwieram oczy. Jest ciemno i cicho. Świat jest mroczny i nieprzenikniony. Czarna ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 36 ostatni

    Zapach kawy rozchodził się powoli po całym domu. Wdzierał się do sypialni i drażnił swoim aromatem, nie pozwalając się ignorować. Katarzyna przeciągnęła się i ...

  • to on był pierwszy

    , , TO ON BYŁ PIERWSZY” On był przypadkowym chłopakiem o i imieniu Jonatan, poznanym przez internet ale pierwszym z którym się spotkałam. Miał delikatne dłonie i czułe ...