Miłosne - str 74

  • ,,I hate you... But I love you...'' cz.5

    Ciągle przed oczami miałam twarz Sebastiana, ale wszystko będzie dobrze, jest przy mnie, jako mój Anioł Stróż.... - Dobrze już? - Tak - Na pewno? - Tak, tak. - Nie wierze ...

  • Bestia cz.2

    Kurwa.. Zjebalam to.. Mogłam od razu jechac na całość. Dobra, ale remis też dobry. Kurwa ! Amber, przestań sobie wmawiać coś co nie jest prawdą ! Musze odebrać nagrodę ...

  • MIŁOSNE ROZTERKI - 10 - Pierwsza kłótnia ?!

    *** Tydzień Później *** ( Perspektywa Natalii ) Dziś dobrze się wyspałam, poszłam do szkoły na9.30 a lekcje szybko mi zleciały. Miałam dziś tylko 6 zajęć a godzina ...

  • Spełnione marzenia

    3 LATA TEMU Od kiedy miałam 12 lat moim największym pragnieniem była śmierć. Nazywam się Ashley i miałam "Wielkie szczęście" bo zostałam adoptowana, niestety. Moja mama ...

  • I że cie nie opuszczę rozdział 4

    No hej :* To 4 rozdział, mam nadzieję, że się spodoba i miłego czytania życzę. Nasza historia składa się z trzech części: początku, środ­ ka i końca. I choć w ten ...

  • Pani Śmierć (cz.11)

    Obok prawdopodobnie martwego już Damiana siedziała przestraszona młoda kobieta. Wcześniej patrzyła na niego, nie mrugając, teraz odwróciła się w stronę Darii. Ta ...

  • Tylko nie ona.'' I ''

    Zbierało się na ładny pogodny wieczór _ ubrałam słuchawki i poszłam przed siebie... szkoda że nie widziałam co mnie czeka.... po szłam w moje ulubione miejsce zazwyczaj ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 27 ( Ostatnia, wzruszająca )

    - To nie tak miało być. Byłem jeszcze wtedy gówniarzem, który nie wie czego chce w życiu. Chciałem posmakować wolności. Żałuję, ale nie zmienię tego. Jesteś dla mnie ...

  • Odrodzone uczucie cz.1

    Witajcie:) Jestem początkującą amatorką i chciałabym prosić was o wyrozumiałość :) Mam nadzieje, że spodoba wam się moja historia:) Miłego czytania. Chyba każdy w ...

  • dobrze że poznałem źle że pokochałem 1

    -Wstaaawaaaj! Michał!! - słyszę głos mojej młodszej siostrzyczki. Bardzo niechętnie otwieram oczyska.. rozglądam się po pokoju.. Biorę ręcznik i ubranka i jak ...

  • Przyjaciel którego kocham cz.2

    Oskar wrócił ze sklepu po około 20 minutach. Spojrzał na przygotowane przeze mnie jedzenie i wypakował zakupy nic nie mówiąc. –Zosia przyjdzie z Kamilem albo Adrianem ? ...

  • Anioł cz. 9

    Witam :) przepraszam, ze tak dawno nic nie pisalam i wstawiam teraz bardzo krotkie opowiadanie, ale nie mam zbyt duzo czasu na pisanie. Nie dlugo to się zmieni :) Zapraszam do ...