Miłosne - str 77

  • Do utraty tchu

    Moja historia? Banalna, zwykła, jak miliony podobnych historii. On, ona, ja i ty. Bicie dwóch serc w jednym rytmie, przyspieszone oddechy, dotyk, który staje się ...

  • Miłość i na boisku znajdzie Cię ! cz.5

    Zbliżał się wieczór. Justyna coraz bardziej żałowała, że zgodziła się na to spotkanie. Z jednej strony chciała wysłuchać jego wyjaśnień ale z drugiej bała się ...

  • Ja i Ona - Wybudzony...

    Moje życie stało się monotonne. Dom – praca – dom… Wstałem – jak zawsze – wcześnie rano. Za wcześnie. Podniosłem się z łóżka, założyłem łapcie, które ...

  • REC

    Bądźmy wdzięczni za czas spędzony z naszymi bliskimi, a zwłaszcza ten, który jest z rodziną. Nauczmy się doceniać to, czego inni tak zaciekle próbują doznać ...

  • Druga szansa

    Wszystko działo się przeszło rok temu. Byłam wtedy w 6 klasie, a raczej już pod koniec szkoły podstawowej. Znaliśmy się z widzenia, mało co rozmawialiśmy ale zdarzyło ...

  • Ściąć jej głowę! cz.2

    Nie ciężko wpaść w taką sytuacje, lecz trudniej z niej wyjść, a niestety ja nie miałam takich super zdolności, które pozwoliłyby mi na sprawną ucieczkę. Musiałam ...

  • Czternasty czerwca. [cz.2]

    Następnego dnia, obudziłam się około godziny jedenastej. Gdy podniosłam się z łóżka zaczęło mi się lekko kręcić w głowie, i chciało mi się strasznie pić. -Kac ...

  • Internetowa miłość nastolatków cz.1

    Cześć :) To będzie moje pierwsze opowiadanie więc prosiłabym o uzasadnioną krytykę czy też może jakieś rady :) Mam nadzieję, że będzie Wam się miło czytało ;) ...

  • Internetowa przyjaźń . Cz.5.Ostatnia .

    Nad ranem obudziła mnie wibracja telefonu. Była to Ola. Napisała mi w SMS że muszę koniecznie do niej przyszła. Świetnie. Teraz jeszcze ona mi da kazanie potem mama i znowu ...

  • Czas pokaże czy było warto cz.3 / ostatnie.

    Jak najszybciej ogarnęłam się i pojechałam do tego szpitala. Niestety nie byłam z rodziny i lekarz nie mógł mi powiedzieć co z nim. Czekałam 3 godziny w poczekalni. Nagle ...

  • Opowiadanie o miłości - roz. 5

    Byłam zdenerwowana. Bałam się rozmowy z Mateuszem. Zaczęło bardziej padać i zrobiło się zimniej. W końcu zebrałam się na odwagę i zadzwoniłam na dzwonek. Ze strachu ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 32

    Nigdy nie zapomnę tego uczucia. Będąc odwrócona nagle poczułam czyjąś dłoń na swoim ramieniu, ze strachu byłam cała sparaliżowana, nie mogłam się ruszyć. -Zuzia ...

  • Gra Uczuć 1

    Czułam się skrępowana. Jeszcze nigdy w życiu nie miałam na sobie tak kusej sukienki. Ta ledwo zakrywała mi pupę, a jej dekolt był ogromny. Przeglądając się w lustrze ...

  • Blisko

    Czasem zastanawiam się czym jest inność...Czy to odmienność, którą dostrzegają w nas ludzie, czy może zauważenie w samym sobie cech, które nie mieszczą się w pewnych ...