Miłosne - str 79

  • Wieczny pech czy początek miłości? cz.3

    ~~~~~~Dawid~~~~~~ Nie ma to jak pierwszy dzień w nowej szkole zaczynać od drugiej lekcji, ale przynajmniej mam nadzieję, że nauczyciel nie będzie kazał mi o sobie mówić i ...

  • Z pamiętnika zadziornej dziewczyny cz.3

    Powracam ;) **************************** Obudziłam się w rano z uśmiechem na twarzy. Coś jednak było nie tak. Poszłam późno spać, a byłam wyspana. W domu było dziwnie ...

  • Shana - cz.4

    Oto i kolejna część. Obleciał mnie dreszcz, ale zapewne znalazłam się tam nie bez powodu. Przez ten czas mojego pobytu tu umarła podobno moja dawna przyjaciółka w Nowym ...

  • Tylko my. Obiecaj na zawsze tak <3

    Monika-15 letnia dziewczyna mająca kilku chłopaków nigdy żadnego na poważnie wysoka brunetka, szczupła, ciemne włosy i oczy. Kuba- 15 letni chłopak nie mający nigdy ...

  • Przypadkowe spotkanie7

    -Filip.Muszę Ci coś powiedzieć.Wstydzę się...Odkąd Cię poznałam zmieniłam się całkowicie.Nabrałam chęci do życia, każdego dnia budzę się z uśmiechem na twarzy bo ...

  • Skarbek 4

    Przez ostatnie kilka dni nic się nie działo, dziewczyny mi już nie dokuczały, z mamą się dogadywałam i czasami nawet obejrzałyśmy coś w telewizji wspólnie. Wszystko by ...

  • M&M [12] - Mały problem

    Obudziły mnie promienie słońca, prześwitujące przez żaluzje w pokoju Michała. Otworzyłem oczy, zobaczyłem puste miejsce obok siebie. Było mi zimno, okno było otwarte, a ...

  • Miłość ? a może zauroczenie ? cz.2

    A za mną był Mateusz.. Przyciągnął mnie do siebie i pocałował mimo tego, że mam chłopaka nie odepchnęłam go tylko odwzajemniłam ten pocałunek.. Po chwili gdy się ode ...

  • Pamiętnik Nastolatki cz.3

    Kochany Pamiętniczku! Ten sam dzień, godzina 20;45 Po szkole razem z dziewczynami poszłyśmy do pizzeri, zamówić największą pizze, jaka tylko była. Kiedy już kelnerka nam ...

  • Układ

    Z budynku wybiega roztrzęsiona dziewczyna. Nie zwraca uwagi na spojrzenia przechodniów. Biegnie przed siebie ile sił w nogach. W pewnym momencie upada na kolana. Płacze i ...

  • Szkolna miłość.1

    Rozdział I Rozdział I Gdy weszłam już do szkoły to rozglądałam się uważnie. Podłogę okrywały kremowe płytki, a ściany biała farba. Chwilę potem weszłam do ...

  • Dwie drogi ku uczuciu

    Nie podobało mi się to co teraz musiałem zrobić. Kompletnie nie wiedziałem, dlaczego to właśnie ja musiałem przyjść na dworzec, by odeprać swoją ciotkę, która ...

  • Nadal jestem Twoją księżniczką? cz.6

    Czuję się tak dziwnie... Nie potrafię tego opisać. To nie jest pustka, która zwykle ogarnia moją duszę. To uczucie to swojego rodzaju niepokój, tęsknota... Nie wiem ...

  • Jesteś tylko mój - Tak to się zaczęło

    Od zawsze moje oburzenie budziły słowa "słaba płeć” i hasła typu "równouprawnienie się kończy, gdy trzeba wnieść lodówkę na dziesiąte piętro”, a od czego jest ...