Miłosne - str 81

  • Otwórz się dla miłości cz.10

    Siemaneczko, kolejna już 10 część opowiadania przed wami:) cieszycie się, bo ja tak:) wiem, że długo niiic nie było, ale jak to mówią starzy, ruscy górale: lepszy rydz ...

  • Czy to już koniec?

    Jest to pierwsza część opowiadania, które niedawno zaczęłam pisać, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Wspomnę jeszcze, że lubię pisać i jest to jedna z moich pasji ...

  • Dziesięć Dni

    Oto wyobrażenie Majki :) Bohaterowie : Majka-21 lat.Pewna siebie, dominująca dziewczyna.Przeważnie stawia na swoim i nie lubi jak ktoś jej odmawia.Trochę zagubiona i nadal ...

  • Życie normalnej dziewczyny cz.4

    Hej troche długo mnie nie było. Przez to, że poszłyśmy spać późno obudziłysmy się dobiero o 10 choć i tak byłyśmy nie wyspane. Postanowiłyśmy że zjemy śniadanie ...

  • Ta miłość part II Pierwsza randka

    Nadia i Colin skończyli wspólne pływanie i udali się do swoich szatni. Colin uśmiechał się. Nie wierzył co się właśnie stało. Lubił Nadię bardzo. Od pierwszej klasy ...

  • Zakochani obłąkani. Część 2.

    Nie widziałam go od tygodnia, unikałam przypadkowych spotkań, czy tym podobnych rzeczy i prawie o nim zapomniałam. Taaa… jego oczy wciąż śnią mi się po nocach ...

  • Poznasz mnie cz.2

    Kiedy tydzień później wstała z łóżka, jak zwykle bardzo wcześnie, usłyszała jak ktoś krząta się po kuchni. "Może to któraś z dziewczyn" pomyślała i już miała ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.9

    Dostaje na priv wiele wiadomości od 'hejterów'. Rozumiem każdy ma możliwość wyrażania swojej opini, ale podajcie mi przykłady dlaczego...Krytyka jest ok, ale jeśli mi ...

  • CZĘŚĆ 7. Miłosne zakłopotanie

    Zabrałam się znowu za pisanie i mam :) W poprzedniej jest błąd, gdyż jest to 6 część, a nie 5.Bardzo za to przepraszam c: Zapraszam do czytania ! CZESC 7 Kolejnego dnia ...

  • Samotne Serca

    No to kochani oto moje kolejne opowiadanie.Tym razem na specjalne życzenie o miłości Nauczyciela i uczennicy :) Miłego czytania i liczę, ze również Wam się spodoba :) ...

  • Królowa

    to moje pierwsze opowiadanie badzie wyrozumiali Magda usłyszała nieznośny budzik, spojrzała na zegarek 07:45 i po cichu zaklęła pod nosem. Miała tylko 15 minut na ...

  • "Drogą do nieba" cz.1

    Na górze wszystko jest inne. Ludzie wyglądają niewinnie, jak zapracowane mrówki szukające swojego miejsca. Wszystko wydaje się takie małe i odległe. Zapomniałam już, jak ...

  • W Poszukiwaniu prawdy

    Kochani oto nowe opowiadanie.Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu.Liczę na wasze szczere opinie :) Oto pełna zawirowań, nie porozumień, żalu i bólu historia o miłości ...

  • Cała prawda. cz. (IX)

    Wiem, przepraszam- Odpowiedziała niesłyszalnym tonem. Dziewczyna nie mogła powstrzymać łez, a Kamil po skończeniu bandażowania ręki, tylko mocno ją przytulił i milczał ...