Miłosne - str 84

  • Spotkanie po latach.Cz.1

    Biegła przez las, wciąż czując za sobą jego kroki.Był coraz bliżej, czuła to.Zatrzymała się nerwowo rozglądając po ciemnym lesie, zgubiła się i to przerażało ją ...

  • Czy aby tylko przyjaźń ? ( cz. 6)

    Cześć, wiem że tamta część była krótka i z wieloma błędami ale pisałam na telefonie i nie miałam za dużej możliwości na napisanie długiej i bez błędnej części ...

  • Diabeł w przebraniu anioła 26

    Oczami Natalii : Kolejny raz bezmyślnie wgapiałam się na moje odbicie w lustrze, jak by to miało coś pomóc. Co z tego, że przed 4 dni, nie miałam niczego w ustach ? ...

  • Powiedz,że kochasz tylko mnie cz.2

    Dziewczyna stała przez chwilę rozkojarzona, patrząc jak nowi mieszkańcy wnoszą do domu swoje rzeczy. Jej ojciec zostawił ją i jej matkę. Nigdy go nie poznała.Mama często ...

  • Majka cz.9

    9 Po tych słowach od razu przy parze pojawili się Ryan z Amandą i Jack. Kogo jak kogo ale Chada Majka nigdy by się nie spodziewała tutaj spotkać. Wiedział gdzie mieszka jej ...

  • Od początku do końca cz.2

    Opowiedziałam im o reakcji chłopaka i powiedzieli, że będą ją wspierać zawsze. Postanowiła, że urodzi dziecko i wychowa je. Po południu przyszedł do niej Michał ...

  • Po prostu zwyczajne życie cz.4

    Przepraszam, że nie napisałam w niedzielę, ale nie miałam niestety czasu :( W pracy zapierdziel, ale dla Was kochani znalazłam chwilkę, aby napisać :* Ok koniec ględzenia.

  • puk puk, szczęście? cz3

    -to nie takie proste, może nic nie będę mówić- po czym zbliżyła swoją twarz do mojej. Od razu zorientowałem się o co jej chodzi. Gwałtownie odsunąłem się od niej ...

  • Ja i Ona cz.5 - ostatnia.

    Mama się uśmiechnęła i powiedziała żebyśmy nic głupiego nie zrobili i odjechała. Zaraz przywitał nas Piotrek. Poszliśmy do domu mu pomóc. Dom miał duży, przestrzenny ...

  • Błękitne Marzenie

    Był ciepły, wrześniowy wieczór. Słońce zbliżało się ku zachodowi, czerwonymi promieniami oświetlając budynki Częstochowy. Mieszczący się przy ulicy Cichej Dom ...

  • Kilka dni,całe życie.

    Zaczęło się jak zawsze.. Słodkie sms’y, miłe wiadomości, coraz to ciekawsze spotkania.. Wspólne spojrzenia i iskrzenie… Znów musiałam wybierać. Ale czy zakochałabym ...

  • Funkcjonuję, bo nie mogę powiedzieć że żyję

    Mam dopiero te naście lat a moje życie już się posypało. Chciałabym wam opowiedzieć tę historię. Kiedy byłam małą dziewczynką wszystko wokół było piękne. Moje ...

  • "'Mroczny świat" Epilog

    - Skończyłam!- krzyknęła kobieta i zdecydowanym ruchem zatrzasnęła laptopa. Odwróciła się w stronę siedzącego na fotelu mężczyzny i posłała mu tryumfalny uśmiech ...