Miłosne - str 85

  • "Krok do szczęścia" cz.12

    Dlaczego to wszystko jest takie trudne? Dlaczego mnie zawsze spotykają tego typu problemy? Faktem było, że cieszyłam się z tego, że poznałam Dave’a. Jedna minuta z nim ...

  • Czerwony dom

    W mieście, w którym mieszka Kokoro, wszystkie domy, z wyjątkiem jednego, są w odcieniach szarości. Stoi tam również wyróżniający się na tle innych czerwony dom, jednak ...

  • Zawsze będziesz sama!

    Piszę to, ponieważ poprosiła mnie o akurat takie opowiadanie pewna osoba. Będzie ono pełne skrajności i niepewności. ----------------------- Drogi czytelniku. Siedzę w ...

  • Miracle Angel

    Miki i Izumi byli zawsze razem od dzieciństwa a Miki wierzyła, że pozostanie już tak na zawsze. Tak było, dopóki mały chłopiec pojawił się obok Izumiego i tylko Miki ...

  • Każdy zasługuje na miłość, nawet Ty... część 2

    ...i nowy uczeń. Wszystkie dziewczyny się na niego patrzyły. Gdy dyrektor wyszedł nauczyciel powiedzial -Dzień dobry. Przedstaw się klasie. -Dzień dobry i cześć. Nazywam ...

  • Performance cz. 12

    Stawiałam kolejne kroki po śliskiej podłodze korytarza szkolnego zapamiętale walcząc z grawitacją, uśmiechnęłam się do siebie wychodząc zwycięsko z tego boju i ...

  • Historia Amy... cz.2

    - Musimy się jeszcze kiedyś spotkać - powiedział. - Musimy, ale kiedy? - Może jutro? - Spoko. Akurat nie mam planów, ale gdzie pójdziemy? - Ty wybierz miejsce. - Ok to ...

  • Wszystko ma swój początek i koniec .

    Iza siedziała ze swoim chłopakiem jak zwykle śmiejąc się i wygłupiając. Wtedy on złapał ją za rękę i powiedział : - a wiesz jak bardzo Cię kocham ? Iza z uśmiechem ...

  • Listy .

    1.02.2013 Witaj Kochanie :* minął już rok od naszego rozstania, a ja nie umiem przestać myśleć o Tobie, nadal bardzo Cię kocham. Dzisiaj czytałam Twoje listy, ubrałam ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 17

    No kochani powróciłam do tego opowiadania...cieszycie się?? ♥♥♥ Z ciekawości otworzyłam paczuszkę i wzięłam do ręki zawiniątko.Okazało się że to list więc ...

  • Zbyt ciężko zostać, zbyt ciężko odejść

    Pewnego dnia Laura nudziła się grając w grę, nagle napisał do niej pewien chłopak, odrazu wydał on jej się bardzo interesujący. Był zabawny, bardzo oryginalny ...

  • konkurs!!!zgłaszać się -wyniki

    Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w tym konkursie a innym którzy nie wiedzieli o nim chcę zaproponować mini powtórkę ponieważ kilka osób do książki by mi się ...

  • Kwiat mroku cz. II

    Wóz meblowy podjechał pod dom w deszczowy czerwcowy dzień. Teraz jest wrzesień i nadal pada. Trzy i pół miesiąca. Trzy i pół miesiąca, przez które, jak mówią moi ...

  • Inna

    _ Ty brudasie, cygański obdartusie- te słowa towarzyszyły Amelii od kiedy zaczęła się jej przygoda ze szkołą. Doskonale pamięta ile razy wracała ze szkoły zalana łzami ...