Miłosne - str 82

  • ''Kame ''

    Ta historia opowiada o losach pewnego chłopaka, który jakimś cudem przeżył pewien kataklizm.Mianowicie przeżył katastrofę w Smoleńsku.Po tym wydarzeniu rosyjscy naukowcy ...

  • Nowy .

    - Karolina. - Zawołała moja mama. - Już idę. - Zbiegłam z mojego pokoju po schodach. - Poznaj naszych sąsiadów. - Dzień dobry państwu - uśmiechnęłam się. Mateusza i ...

  • Na zawsze cz.15

    -Olga? -Tak. Słucham? -Wpadnę jutro po ciebie o 18:00, zgoda? -Ok, pasuje mi. - przytaknęła -To, do jutra. -Poczekaj chwilę... nie rozłączaj się jeszcze. - cisza - Mogę ...

  • Prawdziwe życie Aleksandry cz. 3

    Rozdział III Słyszę dobijający się do mojej głowy dźwięk budzika… Mam wahania nastroju. Czekałam na ten dzień tyle lat, moje marzenie, moja pasja, moje życie ...

  • Dlaczego ?! I

    Dlaczego ….?! Miałem wtedy dwanaście lat. Mama zapytała mnie i Majkę czy coś chcemy. Głośno krzyknąłem, że chcę sok pomarańczowy. Mama wyszła z domu i zamknęła za ...

  • Razem pokonamy cały świat. CZĘŚĆ 2

    Założyłam dodatkowo jakąś bluzę, żebym nie zmarzła i zeszliśmy na dół. Ubraliśmy się ciepło po uszy, to znaczy ja. Mateusz jak zawsze miał goło pod szyją ...

  • Psychiatryk cz.7

    Nazajutrz Patrycja i Kamila obudziły się grubo po trzynastej i nie miały ochoty na nic więc ruszyły tylko do kuchni coś zjeść.Tam zaczepiła ich mama Kamili mówiąc, że ...

  • Nowy towarzysz cz.1

    Obudziłam się w środku nocy. Na zewnątrz akurat szalała burza. Tylko nie to - pomyślałam. Nienawidze burzy i okropnie się jej boje. Ten strach mam od dzieciństwa, kiedy ...

  • One Love. cz. 1

    Upadam. Czuje ból. Uczucie strachu powoli obezwładnia moje ciało. Podnoszę się. Biegnę dalej. W poszukiwaniu szczęścia. --------------------- - Erick, przecież wiesz, że ...

  • ciche zauroczenie

    Nie planowałam tego ale no cóż stało się pojawiłeś się.. poznałeś mnie kiedy byłam na samym dnie, kiedy chciałam i pragnęłam tego co najgorsze w pewnym stopniu ...

  • milość w SANATORIUM

    Gosia-15 lat niska blondynka o niebieskich oczach Robert-16 lat wysoki brunet o zielonych oczach ma kolczyk w uchu Ola-15 lat przyjaciółka Gosi brunetka niebieskie oczy(poznały ...

  • Niedostępna 4.

    -Gabriel..- Złapałam go mocno za rękę i rozejrzałam się po sali na której leżało kilka innych osób oprócz mnie. -Gdzie ja jestem ? -Esme.. jak dobrze, że już się ...

  • Obsesja IV

    Cześć kochani! Dłuższy czas mnie nie było, ale w końcu powróciłam. Małe problemy, ale na szczęście poradziłam sobie z nimi. Nie wiem kiedy pojawi się następna ...

  • Po drugiej stronie

    Dominik Nierodkiewicz - "Po drugiej stronie" Tego wieczoru jak zwykle o tej porze siedziałem przed komputerem i słuchałem muzyki. Z każdą kolejną piosenką łapałem coraz ...