Miłosne - str 69

  • Zacznijmy od początku

    To co tutaj przeczytacie będzie moim pierwszym opowiadaniem i mam nadzieję że nie ostatnim. Cóż może zacznę od siebie mam na imię Paweł w dniu dziczejmy mam +/- 20 lat ...

  • Zagubiona w czasie - Prolog

    - Ty pieprzony dupku!!! - Krzyczałam za odjeżdżającym samochodem, pokazując środkowy palec na pożegnanie... Chwile po tym usiadłam na walizce, to było jedyne co mi ...

  • Trudne wybory ten czy ten?? cz.3

    Gdy się obudziłam było już po 9:00.Postanowiłam nie budzić Erniego który tak słodko spał że aż żal by było go budzić.Nałożyłam szlafrok i po cichu zeszłam na ...

  • List do..

    Droga ? Na wstępie chciałbym wyjaśnić czemu pisze do ciebie Po pierwsze może dlatego że uważam cię za wspaniałą osobę na której punkcie mam jakiegoś bzika. Tak pewnie ...

  • Nowa szkoła, nowi ludzie, nowa miłość część 2

    W niedzielę rozpakowałam swoje rzeczy w nowym domu. Początek nie był taki zły jak sądziłam. Po obiedzie poszłam na spacer, przy okazji zwiedzając nową okolice ...

  • Trzy słowa

    Bądź. Nie proszę o wiele. Nie chcę pierścionka z diamentem, czy tam szafirem, ani najnowszego Audi. Nie potrzebuje milionów, chyba że mam je ukraść z Tobą. Marzę o tym ...

  • NIGDY WIĘCEJ NIE KŁAM CZ.2/2 - ostatnia

    Weszłam do domu i wbiegłam na górę. Wzięłam telefon, który stał koło łóżka i zadzwoniłam do Anki. Odebrała po pierwszym sygnale: - Halo? - Obudziłam cię? - Nie ...

  • Tęsknie za Tobą. Cz 15 - Ostatnia

    Leżałam na kozetce i patrzyłam na obraz na monitorze. Nie wierzyłam. Na monitorze komputera zobaczyłam dwa uderzenia serca. - Będziecie mieć państwo bliźnięta ...

  • Gorzka zemsta, rozdział V [(Nie)szczęśliwy koniec] THE END

    W domu postanowiłam pierwszy raz od jakiegoś czasu wejść na Facebook’a. Powoli przeglądałam kolejne posty uświadamiając sobie jakie to głupie osoby mam w znajomych. W ...

  • Jazda! 5

    - Jesteśmy- powiedziała moja mama. Ryan szukał miejsca do zaparkowania, a ja oglądałam się po okolicy. Jest tu naprawdę pięknie. Wielorodzinny domek, zaraz obok znajduje ...

  • Szkolne love story i inne pierdoły cz. XVII Ostatnia

    Tak, zostaliśmy parą. Aczkolwiek powiedzieliśmy niewielu osobom. Nasze randki odbywały się u któregoś w domu. To przeze mnie. Bałam się, że Patryk się dowie. Pomimo ...

  • Serce to diament wystarczy je oszlifować Część 8.

    Hej a o to kolejna część. Dziękuje za wszystkie komentarze są dużą motywacją dla mnie i proszę o następne. Miłego czytania. :) Ps. Z powodu problemów osobistych i ...

  • Romans, zdrada cz.22 OSTATNIA

    Parę dni pózniej znów zadzwonił do mnie adwokat Piotrka, ponownie prosząc o spotkanie.Zgodziłam się żeby mieć tylko święty spokój chociaż Nikodem mi tego ...

  • Złudne nadzieje

    Przystanąłem na moście. Jeszcze nigdy nie byłem tak zdezorientowany. Paliłem jednego papierosa za drugim i myślałem o Jane. Myślałem o tym, jak bardzo delikatna się ...