Miłosne - str 66

  • 2# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością

    Rose Blue opadła bezwiednie w ramiona dręczyciela, który czuł gorące upojenie jej uległym ciałem. Chciał z nią robić wszystko co tylko przyjdzie mu do głowy. Chciał ...

  • Tylko raz 2.

    Pierwsze co sobie uświadomiłam po przebudzeniu to aksamit pościeli, którą była otulona. Nigdy nie dotykałam gładszego materiału, w którym aż chciało się zostać na ...

  • 1# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością

    Rose stała skoncentrowana przed wiszącym łazienkowym lustrem rozczesując swe blond włosy sięgające aż do bardzo krągłego biustu jak na 17 latkę. Nie jeden mężczyzna ...

  • Odmienienie życia 1

    "Dobrze ze juz wakacje"- pomyślałem otwierając rano oczy. Wczoraj miał miejsce koniec roku. Uczę się dobrze ale nie rewelacyjnie. Całe moje życie pochłania sport a ...

  • Gorąca kawa cz. 21

    Leżałam na Ziemii i zobaczyłam, że do żony Filipa zbiegli się ochroniarze. Dostała w ramie. Ochrona wyprowadzała ją a ja przyglądałam się temu siedząc na chłodnej ...

  • Szeroko zamknięte oczy cz.5

    Leokadia patrzyła za odchodzącą blondynką. Porównanie wyszło stanowczo na jej korzyść - tamta przeciętna dziewczyna nie dorastała jej do pięt. I nie potrafiła walczyć ...

  • Porwanie cz.10

    Siedzieliśmy przed kominkiem, graliśmy w szachy, piliśmy czerwone wino. Było dobre, miało słodki smak.. -Uwielbiam cię dotykać, w tym świetle wyglądasz wspaniale ...

  • Nie odwracaj wzroku (5)

    -Czekaj... Czy to naprawdę ona? - pyta Brunon. -Lizzy we własnej osobie - prycha Payton. -Spójrzcie na to z innej strony. Nasz mały Franlin w końcu kogoś zaliczy - mówi ...

  • Przyszłościowe pocieszenie

    - To już nie jest to co na początku. Musimy od siebie odpocząć – słowa Adama wciąż brzęczały mi w głowie nieustępliwie przypominając, że jestem singielką po dwóch ...

  • Zakład.cz.26 - Ostatnia

    Obudziłam się zalana potem, rozejrzałam się po mieszkaniu, uświadamiając sobie, że śmierć Damiana była zwykłym snem, koszmarem z którego udało mi się obudzić ...

  • Dziewczyna z baru cz.9

    Rozdział 9: Wyznanie Jesteśmy w miejscu, które nikomu nie kojarzy się dobrze. Otacza nas duża, otwarta przestrzeń. Nie ma tu żadnych budynków, ale można dostrzec setki ...

  • Anastazja cz. 8

    Patrzę w obiektyw aparatu i nagle widać błysk fleszu. Kolejna chwila uwieczniona na zdjęciu. Stoimy na kamiennym moście. Po drugiej stronie stoi stary ceglany domek ...

  • Usta

    Blask wspomnień na przydrożnych tablicach. Przypomina Ci to coś? Miłość rozwieszona na plakatach. Błaga o spojrzenie. Zatrzymanie się. Na chwilę, choćby na jedną ...

  • Zgubiona prolog

    Trzasnęłam drzwiami i wybiegłam z domu. Nie przeszkadzało mi że po moim ciele spływały strugi deszczu. Nic mnie już nie interesowało. Biegłam przed siebie, sama nie ...