Miłosne - str 65

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 17

    Czas płynie o wiele szybciej, gdy staramy się zająć go jakimiś czynnościami. Nieustannie próbowałam zająć swoje myśli, żeby nie myśleć o Michale. Zwłaszcza, że ...

  • Pomóż mi zapomnieć. cz.IV

    Odwróciłam się i ujrzałam oczywiście Damiana. -Eee może mnie puścić ? -zapytałam lekko zirytowana. -Nie. -Dlaczego ? -A czemu miałbym puścić tak piękną dziewczynę ...

  • Fuck IT rozdział 2

    Oczami Luke'a Ziewnąłem kilkakrotnie, po czym uniosłem się na łokciach do góry i rozejrzałem pobieżnie dookoła. Byłem zmęczony, poza tym w głowie wciąż szumiało mi ...

  • Czego potrzebuję w miłości... ? I

    Jestem Anabeth. Mam 15 lat, ale nie jestem zwykłą 15- latką. Nie żyje, jak inne nastolatki - mam swój odmienny świat. Książki wyrywają mnie od rzeczywistości i ...

  • Pokochaj, zanim odejdę. CZ.VIII- Ostatnia

    Stałam przed lustrem w moim pokoju, podziwiając cuda, które może sprawić profesjonalna fryzjerka, makijażystka i nowa sukienka. Wyglądałam naprawdę pięknie. Moje włosy ...

  • Czy to może się udać? - Rozdział 13 (ostatni)

    -POUL- Gdy moja siostra wróciła do domu miała ze sobą jakąś wielką kopertę. Powiedziała, że Letti poprosiła ją aby mi to przekazała. Czym prędzej odpakowałem ...

  • A już myślałam 6

    Całowaliśmy się z pasją. Dłonie błądziły po rozgrzanych ciałach. Kacper przesuwał dłonią po moim kroczu. Chyba wyczuł gorąco, jakie biło z mojego wnętrza ...

  • Za mało cz.I - Przed

    -Kocham cię-głosił ruch moich warg. Byłam pewna, że Mia zrozumiała co miałam na myśli. -Ja ciebie też-po tych słowach puściła mi oko. Naprawdę uwielbiałam ją za to ...

  • zaplątana hm ''miłość''

    Była postrzegana jako ta wesoła, ta co ciągle się śmieje zawsze dobry humor nigdy się nie obraża, gdy się z niej śmieją także się śmiała. Niestety były to tylko ...

  • Summer- Wakacje cz.2

    Przyjechali po 5 godzinach... Oczywiście już im nie pasowało, że nie posprzątałam musiałam przez to oddać im mój telefon. Naprawdę chciałabym, żeby coś im się stało ...

  • Niekończące się uczucie...cz.1

    Pewnego lipcowego słonecznego dnia, Ola, Krystian i Mateusz jak co dzień wybrali się na boisko pograć w kosza.Podczas gry jak zawsze dużo się śmiali i wygłupili. Ale Oli ...

  • Taniec miłości cz.10

    .Zaskoczyła mnie jego prośba. Kocham go od momentu gdy go zobaczyłam jak został pobity uświadomiłam sobie co do niego czuje. A teraz nie wiem co mam zrobić spojrzałam w ...

  • 4# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością

    Rose wzięła swoje drobne nogi i schowała pod brodę. Bolał ją każdy kawałek ciała. Poczuła się jak najprawdziwszy śmieć. Chciała dać upust swoim słonym łzom, ale ...

  • 3# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością

    Rose coraz bardziej zaciskała na rączce noża swoją drobną dłoń. Była przerażona, ale była pewna, że jeżeli ona nie wykorzysta tej sytuacji, wykorzysta ją on. W ...