Miłosne - str 62

  • Wino i mężczyzna II

    Kasia nerwowo wierciła się w łóżku, co chwila zmieniała pozycję, aż w końcu wyszła z sypialni, wiedząc, że i tak nie da rady zasnąć. Dwa ostatnie dni były dla niej ...

  • Niezapomniane wakacje cz.20

    Gdy to zobaczyłam byłam pod bardzo wielkim wrażeniem. Pod moim oknem stał Piotrek w towarzystwie trzech kolesi. Na nich nie zwracałam uwagi, stanowili tylko tło. Liczyło ...

  • Motocyklista X

    Kolejne dni mijały tak samo. Szkoła, dom, spotkania z przyjaciółką..czyli rutyna. Na szczęście dziś zobaczę się z Filipem. Umówiliśmy się, że przyjedzie po mnie do ...

  • Czego pragniesz...(III)

    Już ubrana i z miarę ogarniętą fryzurą po raz ostatni przechadzam się po mieszkaniu mając nadzieję, że natrafię na coś przydatnego. Nic nie rzuca mi się w oczy. Cóż ...

  • Skradzione serce

    Wybiegł z domu najszybciej jak to możliwe. Musiał się z nią spotkać jak najprędzej. Wszedł po cichu do parku, w którym przesiadywała. Kiedy znalazł się niedaleko ...

  • To i tamto

    Możesz przejechać opuszkiem po mojej nagiej skórze. Nie obrażę się, gdy Twój oddech załaskocze mój płatek ucha. Możesz jeść mnie garściami albo delektować się ...

  • Ja i tylko On cz.7

    Biegnę, nie zatrzymuję się. Staję na moście. Ponownie. Ile ja już razy na nim stałam? Nie zliczę. Zaczyna się znowu ta sama śpiewka. - Nie skacz, nie warto. Ale jednak ...

  • Zaczarowana melodia, rozdział 2

    Promienie słońca przebijające się przez okno, delikatnie pieściły swym pięknem moje łóżko, twarz i podłogę. Przetarłam dłonią powieki i podniosłam się do ...

  • I być tylko z Tobą.... cz5 partI

    Minęło zaledwie kilka dni, kiedy mój pech znów musiał o sobie przypomnieć. Od kiedy poznałam Leona dużo się nie zmieniło. Dzień za dniem, praca, dom, rodzina wyjścia z ...

  • Wybacz cz.1

    Był piątek, bracia jak zwykle zapraszali kilku znajomych. Wieczór zawsze był miły więc nigdy nie miałam nic przeciwko. Po szkole wzięłam kąpiel. Ubrałam krótkie ...

  • Spotkanie, ze wspaniałym zakończeniem

    Znałem ją od kiedy przeprowadziłem się do Gdańska. Była pierwszą osobą jaką poznałem w nowej szkole. Kiedy pierwszy raz ją ujrzałem w mej pamięci na zawsze utkwił ...

  • Niespodziewane cz. 2

    Mary obudziła się rano w swoim niewygodnym łóżku w taniej noclegowni. "W końcu czego się nie zrobi, żeby zarobić parę złotych", pomyślała. Miała jeszcze godzinę do ...

  • 9# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością

    Atmosfera w pomieszczeniu była nadal utopiona w erotycznej mgle. Promienie księżyca oświetlały im łagodnie twarze. - Porozmawiać? – Spojrzała na niego niejasno ...

  • Wygrany pocałunek

    Rozmawiałam z dziewczynami kiedy nagle w drzwiach pojawiła się jego głowa. Uśmiechnął się a my odwzajemniłyśmy uśmiech. ;D Wszedł dalej na salę gimnastyczną. "Ej ...