Miłosne - str 61

  • Znaczenie wieczności /prolog

    Na zegarze właśnie wybiła północ. Wszyscy pogrążeni byli w głębokim śnie. Wszyscy, tylko nie Ona. Jedyne czego potrzebowała to samotność. Sięgnęła do szafki obok ...

  • Czy coś z tego będzie? Koniec

    -A jak zareagował na ciąże?-nijak, bo nic nie wie-odezwała się moja podświadomość. W tym momencie ujrzałam Roberta... _____________________________________ Wyraz jego ...

  • Szaleję za tobą 11

    Patrzałam w jeden punkt. Wyobraziłam sobie moje dziecko na mych rękach. Zrobiło mi się słabo. - Mam wyjść ? - Spytała pielęgniarka. - Jeżeli pani może... - Sztucznie ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.18 -ost .)

    ROK PÓŹNIEJ . - Kochanie Piotruś płacze ! - Spokojnie . Weź go na rączki i ponoś . Alicja i Tomek zostali małżeństwem . Urodził im się zdrowy i silny chłopczyk ...

  • Naucz mnie jak kochać [1]

    Przemyłam twarz zimną wodą i spróbowałam się uśmiechnąć. Słabo mi to wyszło, bo z lustra wciąż spoglądała niezdrowo blada twarz otoczona jasnymi włosami, które ...

  • Pewny etap w życiu cz.2

    Leżeliśmy na polanie, obok siebie, kiedy zaczął padać deszcz. Poderwaliśmy się jak oparzeni. Droga do domu była długa, a deszcz padał coraz mocniej. Chwyciłem Patrycję ...

  • Pasja drogą do miłości-cz.1

    Kamila _________________ Nowe miasto, nowa szkoła, nowi znajomi. Trudno było wszystko zostawić w Poznaniu i się przeprowadzić. Obecnie mieszkam w Warszawie. Moja babcia ...

  • Głupia miłość 4

    Promienie słoneczne nie miały w planie dać mi spokojnie spać. Zaczęłam się kręcić po całym łóżku w poszukiwaniu cienia, ale one były wszędzie. Aż w końcu ...

  • Warto marzyć cz.16-OSTATNIA

    Tak jak każdego dnia wstałam, ubrałam się i umalowałam. Byliśmy z Piotrkiem tak zajęci pakowaniem, że prawie w ogóle nie rozmawialiśmy. A tak poza tym to się nie ...

  • Truskawkowy shake cz.18 KONIEC

    Nasza szczęśliwa para ↑ Obudziłam się rano dosyć późno. Myślałam trochę nad wczorajszym wieczorem z Damianem. Na samą myśl uśmiechnęłam się do siebie. Zeszłam ...

  • Niemiłość II

    Jeśli ktoś się tego spodziewał, to chapeau bas! Oskar zakrztusił się lemoniadą, którą właśnie pił. Naciągnął na dłoń rękaw bluzki w paski i wytarł nim brodę ...

  • Szczęście we mgle - Cz. 1

    Julka wieczorem myślała o Piotrku (swoim byłym). Siedziała na łóżku i cały czas płakała. Wspominała ich wspólne chwile, te szczęśliwe... Wspominała wesołe ...

  • Mroczna Strona Osobowości część 4

    * Oczami Megan* 4 lata później Poczułam na swoim ciele dotyk lodowatych dłoni, były duże i silne. Z precyzją uniosły mnie w powietrzu. Woń męskich perfum ulotniła się ...

  • Wakacje cz.16 OSTATNIA

    Stałam początkowo w bezruchu. Gapiłam się tępo na lekarza, a kiedy odszedł wpadłam w histerię. Zaczęłam biegać po szpitalu i krzyczeć. Sonia zadzwoniła po mojego ojca ...