Miłosne - str 60

  • The last meeting cz. 6

    Było bardzo gorąco. Przypomniało jej się, że zgubiła bilet. Od razu wzięła się za poszukiwania. Nie trwało to jednak długo. Znalazła go w plecaku. Następnie poszła ...

  • Tylko Ty cz. 5

    ***Miesiąc później *** Mężczyzna leży teraz na swoim łóżku. Obok niego śpi niebieskooka blondynka. Zastanawia się co ona tu robi. Na jej miejscu powinna być Marcela ...

  • Ja razy 2 i moje życie cz.2

    Nie miałam weny mam nadzieję że się spodoba jeśli nie to przepraszam że zawiodłam komentujcie :**** Przez pozostałe dni i weekend rozpakowywaliśmy się. Minęło dopiero ...

  • Miłosna Przygoda

    Dziewczynę nie bardzo lubili w szkole, była niezbyt ładna ale bardzo miła, pomocna, śmieli się z niej, ale ona tym się nie przejmowała. Dobrze się uczyła, było wzorową ...

  • Będąc cieniem

    Chciałem dotknąć jej twarzy, choć ten ostatni raz. Wiatr dmuchnął gwałtownie, odsłaniając jej szyję i kark. Zawsze czułem, jak jej skóra nagrzewała się pod wpływem ...

  • Mój Anioł Stróż cz.19 - Ostatnia

    Kupiliśmy małe mieszkanko na obrzeżach miasta. Okolica ciekawa, mieszkanie przytulne, ale co najważniejsze dwa domy od mieszkania mamy. Rodzice rozstali się. Mama spakowała ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.27- Ostatnia

    Kochani wszystko co dobre kiedyś się kończy, więc i my doczekaliśmy się końca tej historii. Nie wiem, czy ktoś z Was, ale ja na pewno będę tęsknić za Beth i Robertem ...

  • Pociąg

    Pusty peron. Czerwona walizka. Odliczam czas. Jeszcze jedno, szybkie spojrzenie na zegarek. Pięć minut. Niewiele. Zostawiam w tyle wszystko. Miasto, do którego od zawsze byłam ...

  • Moja

    Rozłożyłam ręce, czując, jak wiatr prześlizgiwał się przez moje palce. Łaskotał. Uśmiechnęłam się, choć zamknięte oczy nie pozwalały zobaczyć niczego innego ...

  • Brzydkie kaczątko

    Ten dom od dawna wydawał się dziwny. Pamiętam, ten specyficzny wygląd miał się zupełnie nijak do otaczających go dokoła perfekcyjnych budowli. Brzydkie kaczątko pośród ...

  • Brama~

    Brama otworzyła się gwałtownie. Oślepiła mnie jasność. Zmrużyłam powieki, czując, jak serce wyrywało się z piersi. Pamiętam tę tęsknotę wypełniająca po brzegi ...

  • Rachel cz.39

    Koszmary pojawiające się w mojej głowie podczas snu jeszcze bardziej pogorszyły mój nastrój. Wieczne obawy odbijające się w mojej głowie nie pozwalają normalnie ...

  • Pamiętaj

    Boli? To przecież tylko draśnięcie, kochanie. Znam drastyczniejszy sposób na odczuwanie bólu. Opowiem Ci. Znajdź mężczyznę. Najlepiej, żeby był przystojny. Może mieć ...

  • Nie Poddawaj się życie cię zaskoczy cz.10

    Oto Kolejna część mam nadzieję że się podoba ;) Miłego czytania ;) Pozdro ;* -Mamo? -Córciu Olek jest w śpiączce. Jego stan jest bardzo poważny lekarze mówią ze nie ...