Miłosne - str 57

  • Niebo pełne gwiazd cz.1

    - Jak to zwolniona? - Zapytałam szefa robiąc wielkie oczy. - Znalazłem nową panią architekt, która myślę, że świetnie poradzi sobie w mojej firmie. Jest mądra, bystra ...

  • Gdzie twoja głowa?

    Hej, to ja. Betty. Twoja przyjaciółka. Niestety. Nie zdążyłam być nikim więcej. Zakumplowaliśmy się jakieś trzy lata temu, kiedy przyprowadziłam się do tego szalonego ...

  • „Zagubieni w Mroku „- część 5

    Dziewczyna zacisnęła mocno powieki i zaczęła odliczać od dziesięciu w dół. Jednak już po chwili poczuła, że jej ciało zostało rzucone na podłogę. Zabrakło jej ...

  • " Tajemnica " cz. 12

    Przepraszam, że dodaję dopiero dziś w sylwestra, ale nie miałam czasu. Jak narazie części będę dodawane nieregularnie. Miłego czytania. Pozdro Ari ...

  • Moje powietrze cz11

    Święta minęły w mgnieniu oka, ale jestem pewna, że będę pamiętać je jeszcze długo. Zwłaszcza, że poza cudownymi chwilami spędzonymi w rodzinnym gronie, całe wieczory ...

  • No problem | H.S - rozdział III

    - Hej Harry. - Nie znam pani, proszę nie mówić do mnie na 'ty'. - Ależ Har... znaczy panie Styles! - usiadła mi na kolanie, a ja od razu wstałem. - Nie wiem co pani ma na ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz.10

    Czytajcie, komentujcie, oceniajcie:* Leo, Leo Havner Podbiega do mnie łapiąc mnie w ramiona, w ostatniej chwili, bo gdyby nie to wylądowałabym niemal gołym tyłkiem na ...

  • Totalna pomyłka cz.13

    Spojrzałam w jego stronę i widziałam radość w oczach a zarazem żal, nie wiem może dlatego, że mu tego nie powiedziałam, że jesteśmy razem z Tomkiem. - I jak się ...

  • Blondyn pod choinkę #2/2

    Faktycznie. Chyba moi rodzice nie chcieliby takiego zięcia jak Zachariasz, bo kiedy dwie sekundy temu powiedziałam, że jesteśmy zaręczeni, tato omało nie udusił się ...

  • Moja miłość (dni następne cz.29)

    Gdzie ja się znajduję? Co się dzieje? Zadawałam sobie pytania idąc wciąż do przodu w pewnego rodzaju transie. Patrzyłam na swoje bose stopy pokryte czymś lepkim i ...

  • Złamane serce

    Dzień zaczął się tak samo jak zawsze czyli nudno i leniwe. Choć w końcu to był piątek i powinnam się cieszyć tym. Zapowiadał się dzień bez jakiś rewelacji nawet ...

  • To ja zacznę pierwsza cz12

    Wczorajsza impreza była wspaniała. Nigdy jej nie zapomnę. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i już dzisiaj wracam do codzienności. Usiadłam na krześle i ...

  • Bezczel w mundurze cz.14

    Znów zanosiło się na gorący, słoneczny dzień. Gdy wraz z kapitanem stanęliśmy na skaju polany, na której został rozbity obóz, dziewczyny siedzące na swoich posłaniach ...

  • Przypadkowa miłość 12.2

    Rano Obudziło mnie natarczywe pukanie do drzwi. Chciałam jeszcze trochę pospać, ale intruz nie dawał za wygraną. Zdenerwowana wstałam z łóżka i podeszłam do drzwi ...