Miłosne - str 56

  • "Pechowy,a zarazem piękny dzień"

    Witam Was! Nie było mnie dość długo tutaj i przepraszam Was za to ,ale przez te kilka miesięcy zdążyło się niestety dużo wydarzyć... i nie skończyłam mojego ...

  • Miłość bywa ślepa, głupia i przychodzi za późno! Cz.2

    Zdałam sobie sprawę, jak bardzo go kocham. Usiadłam na stołku przy łóżku i chwyciłam w ręce jego dłoń. Mijały minuty za minutami, godziny za godzinami, dzień zaczął ...

  • Chcę na ciebie patrzeć, rozdział 1- Sakura rozkwitła

    Zawsze go obserwowałam… Nie mogąc od niego oderwać oczu, przykuwa moją całą uwagę. Jest w nim coś co mnie intryguje, nutka tajemniczości, jego promienny uśmiech, ale i ...

  • Totalne szczęście w nieszczęściu cz.4

    Usiadła i zaczęła prowadzić lekcje gdy nagle do klasy wpadła dziewczyna co się uważała królową piękności w całej szkole. Pani jej wpisała nieobecność i prowadziła ...

  • Jak rozpalić Nowy York? (Prolog)

    Za siedmioma górami za siedmioma lasami w odległej krainie żyła sobie(...) Zaraz, zaraz. To wcale nie było tak daleko ani tak dawno. I w żadnej krainie tylko w Nowym Yorku ...

  • Kroniki Tomka - Był sobie król (cz. 7)

    Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, co dzieję się z człowiekiem podczas śmierci? Czy kiedykolwiek widzieliście śmierć na własne oczy? Szukałem odpowiedzi na ...

  • Od porwania do zakochania cz.23 - ostatnia

    Dojechaliśmy na miejsce dość szybko, moje serce waliło jak porąbane ale na szczęście maiłam przy sobie Toma. Weszliśmy do sądu, stał tam nienagannie ubrany. Z sali ...

  • Miłość czy zauroczenie cz. 2

    Minęło kilka miesięcy odkąd Marcin i Martyna są razem. On odwiedza ją co dwa tygodnie, ale strasznie za nią tęskni i jedyne myśli pojawiające się w jego głowie są ...

  • Amelia cz6

    -Kuba? Co ty tu robisz? -Powinienem spytać o to samo. Miałem wcześniej podejść, ale nie byłem pewien czy to ty. Pomalowałaś włosy i obcięłaś. Co za zmiana ale podoba ...

  • Amelia

    Witam to moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieje, że się spodoba. Jeśli tak będzie dodam dalszą część. ................................................ Dzisiejszy wieczór ...

  • Fałszywa przyjaźń

    To było 10 lat temu. Wprowadziłam się z moją rodziną do nowego mieszkania.W pierwszych tygodniach strasznie mi się nudziło, nikogo jeszcze nie zapoznałam i siedziałam ...

  • Samotna

    Jaka jestem? Hm..., samotna, osamotniona, oszukana, zdradzona, porzucona, wkurwiona, podbuntowana, a to dlaczego? Zdradziłeś mnie ! Pisałeś, z moją koleżanką, opowiadałeś ...

  • Pozwól, że nauczę Cię kochać. Cz.18 - Ostatnia!!

    Tak! Kolejne opowiadanie dobiegło końca. Mam nadzieje, że chociaż trochę Wam się spodobało. Dziękuje Wam za miłe słowa, za obecność i za to, że śledzicie moje ...

  • Czy można się zmienić ? cz.35 - Epilog

    Tak tak Wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Oto ostatnia część opowiadania o Hubercie i Kindze. Ja wiem, że pewnie nie tego się spodziewaliście i zapewne rozczarowałam ...