Miłosne - str 54

  • Nieważne

    Było mu do twarzy z czarnym pistoletem. Oglądał go z każdej możliwej strony z wyraźną iskrą w oczach. Zastanawiałam się czy inny obraz, który mogły wychwycić jego ...

  • Szukając siebie cz. 7

    Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na kolejną część, niestety problemy osobiste zajęły mi cały czas. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś będzie miał ochotę to ...

  • Światełko w tunelu cz.15

    Wpatrywałem się w okno, nawet nie wiedziałem ile minęło czasu. Nagle czuję oplatające mnie w pasie ręce. Schylam się za plecy i widzę, że to Ewelina przytula się do ...

  • Ona brzydka. On przystojny. #8

    On: ‘’Gdyby coś mi się stało… tak czysto hipotetycznie, zajęłabyś się nim?’’. Żałuję, że zadałem jej to pytanie. Nie. Nie żałuję. Muszę przecież mieć ...

  • Rudzielec cz. XIV

    No i ferie się skończyły. Przez te ostatnie kilka dni dwa razy widziałam się z Alą. Odkąd została dziewczyną Adama, wychodziła wszędzie z nim i nie miała zbyt wiele ...

  • Wspólna pasja EPILOG

    To tak na podsumowanie całego opowiadania ______ ''Miłość oznacza rozprowadzać ciepło, Nie dusząc się przy tym wzajemnie. Miłość oznacza być ogniem, Ale wzajemnie się ...

  • Inne miasto inne życie cz13

    Obudziłam się, a może raczej otworzyłam oczy, bo nadal byłam w stanie bliższym spania niż normalnego funkcjonowania. Leniwie sięgnęłam po telefon i zobaczyłam, że jest ...

  • Znaleźć szczęście cz 44

    ***DWA MIESIĄCE PÓŹNIEJ*** Przez te dwa miesiące trochę się podziało u mnie. Z Łukaszem miałam mały kryzys bo jakieś dwa tygodnie po tym jak chłopak u mnie nocował ...

  • " Zagubiona " - II

    Kamil :3 Dzień jak co dzień zaczął się normalnie. Wczoraj z Mateuszem załatwiliśmy sprawy w domu dziecka a później pojechaliśmy do jego domu. Pewnie teraz sobie ...

  • Od Nowa 2 cz.21 Ostatnia

    Następnego dnia obudziłam się o 6. Nie mogłam dłużej spać. Zrobiłam kawę i śniadanie mi i Ali. Damiana nie było. Pojechał gdzieś z Konradem. Nie wiem gdzie i chyba ...

  • Nic nie jest na pewno...2

    Było już grubo po 1. Dziewczyny poszły jeszcze na jakąś imprezę a ja już nie miałam siły. Wzięłam prysznic i przebrana w piżamę poszłam do łóżka. Szybko ...

  • Zapomnij mi

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Myślałam, że to ten jedyny, a jednak znowu popełniłam ten błąd. Wmawiałam sobie, że wszystko jest dobrze. Podobno nic nie ...

  • Chwila/ cz.8

    Dawno tego nie było... Całą noc spędziłam z chłopakami. Bez przerwy rozmawialiśmy. Śmialiśmy się. Byłam im wdzięczna za to, że nigdy o mnie nie zapomnieli. Dzięki ...