Miłosne - str 51

  • Chodź, namieszamy sobie w życiu - Cz.1

    Jest ciepły, czerwcowy wieczór, a ja siedzę na łóżku z laptopem na kolanach przeglądając jakieś strony o modzie. Uśmiechnęłam się do siebie gdy zadzwonił mój ...

  • Zdążyć przed końcem 5

    Rano obudziłam się z wielkim bólem głowy. Spojrzałam na zegarek była 12.34, wstałam i udałam się do łazienki by wykonać poranną toaletę, a następnie powędrowała do ...

  • Zdążyć przed końcem cz.2

    Następnego dnia umówiłam się z Darkiem w kawiarni. O godzinie 8.00 obudziłam się i zrobiłam śniadanie. Wyjątkowo dzisiaj miałam dobry humor. Może to z powodu spotkania ...

  • Słodycz Piekła VIII

    Świat bez Lisanny Sebastian był zdeterminowany. Skoro chwilowo nie mógł być u boku swojej ukochanej, to przynajmniej coś dla niej zrobi. Liczył na to, że kiedy znów ją ...

  • Ty i Ja - Światy dwa WPROWADZENIE

    Hej ! Hej ! Hej ! Już kiedyś wspominałam o nowym opowiadaniu, poprzednie też dokończę, więc bez problemu, ale już od dziś zaczynam nowe, mam nadzieję, że się spodoba ...

  • Scott&Nikki 2 - prolog + cz.1

    Jestem w Nowym Jorku od roku, "Manhattan Academy" zakończyłam z wyróżnieniem. Mam już to 20 lat, moi rodzice rozwineli firme z rodzicami Scotta i rodzicami Molly i Gary'ego ...

  • 48 GODZIN – Cz. 3 Plan

    Odkładam telefon. Zapalam papierosa. Czas realizować plan. Już czas. Podchodzę do okna wychodzącego na brudną, zakurzoną ulicę, podnoszę roletę. Ulewa. Wiatr wyrywa ...

  • Przypadkowe Spotkanie cz.1

    Pewnego dnia, gdy mama wróciła z pracy oznajmiła,że wyprowadzamy się do Warszawy ponad 200 km od naszej miejscowości. Stałam jak słup i patrzyłam na nią zdziwionym ...

  • Niezmienne powroty do przeszłości

    Zastanawiam się, kim naprawdę jestem. Dobrym dzieckiem? Wyjątkową dziewczyną? Może przyjaciółką? Nieznajomą nucącą ulubioną piosenkę na zatłoczonym przystanku? ...

  • Przyjaźń czy kochanie. Cz. 12 - epilog

    Monika wyjrzała przez okno. Był piękny wrześniowy dzień. Cieszyła się, że niedługo kończy pracę i będzie mogła wyjść na zewnątrz. W pewnej chwili usłyszała ...

  • Hawajski Szczęście / roz3

    DRYYYYN DRYYYYN DRYYYYYNNNN-Słysząc ten dzwonek budzika pomyślałam tylko o jednym, że pragnę zostać w łóżku tak długo jak to możliwe.Każda moja cześć ciała ...

  • Nowe życie - The new life

    Kiedy wróciłam już na studia, mój lęk i niepokój wcale nie opadł. Miałam wrażenie, że byłam tykającą bombą, która lada chwila mogła eksplodować. Czułam się ...

  • Doświadczenia z couchsurfingiem

    - Po raz pierwszy koleś z CS nie zaczyna rozmowy od „Hi Beauty!”albo „You are so beautiful! Let’s meet” – napisałam do Joli. Kto jak kto, ale akurat ona wiedziała ...

  • Szalona cz. 5

    "Szalona" Rozdział 5: Wyrwałam się im. Byłam kłębkiem nerwów, wszystko szło nie tak jak powinno. Nie wiem, kto naopowiadał dziewczynom tych bzdur, ale wszystko ...