Miłosne - str 50

  • Miłość jednak istnieje #4

    Wstałam o 6:30 z przyzwyczajenia zapomniałam, że dzisiaj zakończenie roku. Do szkoły miałam na 9:00, więc postanowiłam się dokładnie przygotować. Wzięłam godzinną ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz.9 // OSTATNIA

    ** rok później** Kolejny raz leże w łóżku i zastanawiam się czy wstać. Nienawidzę swojego życia. Wstaję, ubieram się i wychodzę do szkoły. Widzę Mirka siedzącego ...

  • Niespodziewanie cz.26 ostatnia

    Mój wzrok od paru minut był skupiony tylko i wyłącznie na nim. Nie wiedziałam, co się dzieje, gdzie jestem, ale najważniejsze było to, że on był obok. Wiedziałam, że ...

  • Tajemniczy chłopak- cz.11

    Nawet nie musiałam pukać, bo Ellie natychmiastowo otworzyła drzwi i mnie uściskała. - Hej.- powiedziałam i odwzajemniłam uścisk. - Wchodź i opowiadaj- zauważyłam ...

  • Carpe diem #3

    Zapukałam do drzwi babci. Nie czekaliśmy długo aż otworzy. Po krótkiej chwili babcia pojawiła się w drzwiach i nas wpuściła do środka. - Dzień dobry!- odezwał się ...

  • Róże w kolorze krwi 14 (koniec)

    Obudził mnie dotyk dłoni. Otworzyłam oczy. Daniel przesuwał palcami po moim policzku. Leżał naprzeciwko mnie i wpatrywał się we mnie uważnie. Obejmujący mnie w pasie ...

  • W ciemności. Cz.9

    ✉ od: Wariatka???? 21:05 Mela gdzie jesteś? Martwie się!! 21:14 Mela.. Kurwa!!! 21:39 gdzie Ty jesteś?! Pytałam Janka czy Cię nie widział i szczerze nikt Cie nie widział ...

  • Pamiętnik Majki cz. 21

    - O proszę. Nasze gołąbeczki. - staje przed nami i splata ręce. - Czego chcesz? - wstaje i pyta ją Adam. - Zajmujesz się jakąś małolatą? - Nie Twoja sprawa. Odwal się w ...

  • Miłość w klasie obok cz.20

    - no to po co się głupio pytasz ? Odpowiadałam w pół schowana w szafce. - ale Wy przecież macie szklani w górnej szafce obok lodówki. Powiedział ze zdziwieniem. Nosz ...

  • Życie pisze najlepsze scenariusze 1

    Życie pisze najlepsze scenariusze - tak uważa większość pisarzy, dziennikarzy, a może i też ludzi innych profesji, którzy uwielbiają miłosne historie, przygodowe podboje ...

  • Zagubiona 16

    Kolejny poranek i kolejne złe samopoczucie. Obudziły mnie okropne mdłości i zanim zdążyłam się w pełni rozbudzić już pochylałam się nad muszlą. Jak ja tego ...

  • Czy to prawdziwe? 7

    Godzina 23, siedzę na kanapie w salonie z podwiniętymi nogami, w rękach trzymam opakowanie lodów cytrynowo-malinowych. Patrzę na ekran telewizora... Komedia romantyczna w ...

  • Czy warto zaryzykować? cz.3

    Spotkanie było już umówione, brakowało tylko jego potwierdzenia i odrobiny entuzjazmu. Niestety pozostawił mnie z tym samą. Ja już nie mogłam dłużej czekać. Nie ...

  • Stało się to nad jeziorem

    Słoneczny, gorący, lipcowy dzień. Mateusz pocił się niemiłosiernie, spowodowane nie było to jednak na tyle upałem co emocjami. To właśnie dzisiaj umówił się z Różą ...