Miłosne - str 53

  • Cynamonowa miłość cz.IV

    Miałam na sobie moją koszulę w kratę A na niej, skórzaną kurtkę Piotrka, mimo to wiatr nadal mocno smagał A mnie przechodziły lekkie dreszcze. No cóż, chyba nie ...

  • Komandos

    -Dzień dobry, przepuści mnie pan? Przyszłam do ojca. Jerzy Obłoński.-Mężczyzna w mundurze świdrował mnie wzrokiem. Był mniej więcej w moim wieku i krępowało mnie to ...

  • Bez wstydu cz.2

    Wzięłam jedną do ręki wystawiłam nadgarstek i spojrzałam w lustro.Brudna dziewczyna nie mam już siły wzięłam ją i zamachnęłam z siłą serce mi krwawiło nie ...

  • Valery VI

    Opowiadała, zatrzymując się na chwilę, by otrzeć łzy i uwolnić gardło od duszącej, nowej fali łez. Patrzyłem, udając, że to wcale nie robiło na mnie wrażenia ...

  • Nowy początek cz.21

    Hej! Oto kolejna część, wiem, że zapowiadałam inny termin dodawania ale trochę mi się pomieszało w życiu. Ale od teraz będę starała się dodawać kolejne części co ...

  • Zacząć wszystko od nowa cz 3

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Hejka ! Wiem ,że długo mnie nie było ,ale było to ...

  • Devil - Szef Mafii cz.3

    Po całym pomieszczeniu rozległ się huk wystrzału. Sparaliżowało mnie, ale nie tylko mnie. Każdy rozejrzał się wokół siebie czy pozostałym nic nie jest.Huk zaalarmował ...

  • Wczoraj

    Dla Klaudii, która wczoraj weszła w dorosłość -Czytasz wczorajszą gazetę – siedzący naprzeciwko mnie młody mężczyzna okutany w ciemnoszary płaszcz, uśmiecha się ...

  • Motocyklista XXIII- Koniec

    Rano poczułam jak czyjaś dłoń gładzi mnie po policzku. Było mi tak przyjemnie, że nie chciałam jeszcze wstawać. Przewróciłam się na bok i starałam jeszcze chwilę ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.15

    ** Oczami Oli Minął już tydzień od niezapomnianej i pełnej wrażeń imprezy u Ewy. Do tej pory nie jestem w stanie jakoś tego ogarnąć. Ciesze się że jest przerwa ...

  • Zanim odejdę...

    Światła padły na budynek z ciemnej cegły stojący po drugiej stronie ulicy. Z mojej perspektywy widziałam tylko tyle. Od trzech miesięcy rzadko miałam okazję podnieść ...

  • Inny świat Rozdział 1

    Samanta - Gregory pośpiesz się, bo spóźnimy się do szkoły. Ja wraz z bratem chodzimy do tej samej klasy, natomiast nasi najlepsi przyjaciele chodzą także do tej samej ...

  • Moje serce bije tylko dla niego

    ### To moje pierwsze opowiadanie więc bardzo proszę o wyrozumiałość ### Hazel Ja siedemnastoletnia niezbyt wysoka szatynka o kręconych włosach i oliwkowych oczach ...

  • Śpiączka Epilog

    Kwiecień trzy lata później Wpadło mi w ręce zdjęcie, wspomnienia wróciły z podwójną siłą. Fotografia, na której jest Daniel i ja na jego barkach. Miało być tak ...