Miłosne - str 52

  • Nieszczęśliwa miłość.

    Moja przyjaciółka o imieniu Dominika, była jasną brunetką o niebieskich oczach. Miała długie kręcone włosy, często chodziła w spiętych włosach. Była chora, dlatego ...

  • W którą stronę?- cz.3

    Mała przerwa spowodowana brakiem internetu :D ___________________________ Po kilku próbach wyciągnięcia z Piotrka gdzie jesteśmy, poddałam się i oparłam głowę o szybę ...

  • Prawdziwa miłość przetrwa wszystko. Cz.7

    Kochani! Wróciłam i w ramach przeprosin za moją nieobecność mam dla Was troszkę dłuższe opowiadanie. Mam nadzieję, że się nie gniewacie :)! Liczę na liczne komentarze ...

  • Osiem lat. Epilog

    EPILOG Osiem lat później... - Dziesięć... dziewięć... osiem... - Aneta z każdą sekundą zbliżała się do Sebastiana - siedem... sześć... pięć... - Cztery... trzy ...

  • Reakcja Chemiczna - zakończenie

    A więc Kochani! O to przedstawiam ostatnią część Reakcji Chemicznej! Jak myślicie jakie będzie zakończenie??? Chciałabym dedykować i jednocześnie podziękować ...

  • Księżniczka....cz.12

    Rano obudził mnie przeraźliwy ból głowy. Czując ciepło napływające ze strony mojego nocnego towarzysza, próbowałam uwolnić się z jego objęć. Nie żeby mi to ...

  • Elita cz.4

    CZ.4 Piątek, znowu słyszę ten nieszczęsny dźwięk budzika... -Nie! Daj mi jeszcze chwilę! - krzyknęłam. Nie miałam siły by wstać, nie wiem, może brało mnie jakieś ...

  • Iść na przód - cz.II - Podryw

    Cześć!!! Wiem jestem okropna ale dzisiaj naszła mnie wena i nie mogłam jej nie wykorzystać. Więc zapraszam do czytania. ~~~~~ - Jestem Patryk- brunet wyciągnął rękę w ...

  • Zbuntowane księżniczki

    Zabiegana rutynową codziennością, z brakiem czasu dla samej siebie, dopiero dzisiaj kiedy leżę w łóżku z 39 stopniową gorączką postanawiam sobie powspominać wspaniałe ...

  • Halo, Janet

    -Co zrobić z niedającą spać tęsknotą? Próbowałem już się jej wyzbyć, zatopić, schować gdzieś w czarny kąt, aby nie przypominała o sobie w każdej wolnej chwili ...

  • Keep it to yourself cz.2

    Zatrzaskuję za sobą drzwi do mojego pokoju i opieram się o nie próbując uspokoić oddech. "Wszystko jest już dobrze" powtarzam sobie wciąż, ale i tak moje serce pędzi jak ...

  • Bez uczuć - prolog

    Luna siedziała przy stoliku na tarasie i patrzyła nieprzytomnym wzrokiem w jeden punkt na drzewie, słuchając tego, co mówi do niej przyjaciółka. Poczuła, jak w jej gardle ...

  • GoodBye Honey//Jeff the Killer "Jestem Quinn"

    -Nienawidzę! Nienawidzę Cię, słyszysz?! Dla mnie jesteś martwa!- krzyczałam, raczej nie zastanawiając się nad sensem wypowiadanych słów. Mój oddech był szybki i ...

  • Odetchnij

    Ona chciała więcej, rozumiesz? Ten typ tak ma. Setka pięknych, czerwonych róży już nie wystarczy ani wykwintna kolacja na dachu, z panoramą na urokliwe miasto. Musisz ...