Miłosne - str 49

  • #3

    ~ 1.Michał 2.Bartek Kolejny dzień zaczął się tak samo jak każdy inny. Wstałam, wzięłam szybki prysznic, ubrałam się i umalowałam. Po porannej toalecie posprzątałam ...

  • Nowy #3

    * W tej części mogą pojawić się przekleństwa * Obudziłam się. Leżałam na twardej podłodze wylanej z betonu w ciemnym pokoju. Przy suficie była mała krata, przez ...

  • #2

    ~ Anastazja Obudziły mnie promienie słońca, wkradające się przez cienki materiał zasłon do mojego pokoju. Na zegarze wybiła godzina 7:00, zwlekłam się powoli z łóżka ...

  • #1

    Zimowy wieczór, podobno magiczna chwila..,ale czy tak jest na prawdę? w takie wieczory wiele osób ginie w poślizgach , wypadkach..niektórzy mają szczęście, a niektórzy ...

  • Bal

    Kacper. -Czego mi brakuje? Co masz ty i inne dziewczyny, czego nie mam ja?-spytała po raz setny Jolka swoją przyjaciółkę Age. -Ty znowu o tym?! Już ci chyba tysiąc razy ...

  • Zmiany 9

    Czytasz na własną odpowiedzialność! *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* Przez kilka kolejnych dni, unikałam zarówno brata jak i Krystiana. Stał się on częstym bywalcem w naszym domu ...

  • Studniówkowa apokalipsa partie un.

    Matce- za wszystko. To był bardzo brzydki poranek. Za oknem było szaro-buro. Mgła osiadła na trawniku i nie zanosiło się na to, żeby szybko miała odejść. Obudziły mnie ...

  • Nie igraj ze mną (VI) - zakończenie

    Nadszedł dzień naszego wylotu. -Masz już wszystko spakowane? -Tak, jeszcze tylko kilka kosmetyków i zapinam torbę - odpowiadam pospiesznie. Sprawdzam jeszcze na oko czy ...

  • Nieszczęścia chodzą parami Cz.6

    Po jakichś trzydziestu minutach powolnego spaceru, dotarłam na umówione miejsce. Nie było dla mnie dużym zaskoczeniem, że Filip też już tam siedział, bo on zawsze był ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.14 Koniec

    ----Oczami Pauli---- W pewnej chwili poszłam do łazienki. Zamknęłam drzwi na klucz i wyciągnęłam swoją przyjaciółkę. Usiadłam i zaczęłam się ciąć. Krew leciała ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica cz VIII

    Dobry :) Oto kolejne zmagania bohaterów opowiadania w swojej miłości. Rozdział co prawda krótki, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Pozdrawiam :* Obejrzała się ...

  • Stalker? (24) | Koniec

    Nie wiedziałam, że to wszystko tak szybko się potoczy i tak szybko dojdzie do rozwiązania całej zagadki. Jest już wieczór, rano zrealizowaliśmy nasz plan. Złapali ...

  • Awanturnik... ale jaki przystojny? III

    -Jednak przyszłaś? - powiedział a właściwie zapytał brunet. Na jego twarzy widoczne jest zdumienie i coś jakby zachwyt, ale nie mogę tego rozszyfrować. -Zaprosiłeś mnie ...

  • Zapomniana

    Cześć, to moja pierwsza próba stworzenia czegoś swojego, więc wszelka krytyka jak najbardziej wskazana. Jeśli pomysł wydaje się nudny, macie jakieś sugestie, uwagi ...