Miłosne - str 47

  • Czy miłość wygra?

    Trzask drzwi zagłuszył jego dziewczynę, która po raz kolejny wyzwała go od nieudaczników. Nie zamierzał dłużej jej słuchać. To była już ich dwunasta kłótnia w ...

  • Czarne życie#1

    Cześć.. Jestem 17-letnią dziewczyną.. mam na imię Zosia.. jestem jedynaczką. Mieszkam z rodzicami którzy ciągle urządzają libacje Alkoholowe.. Niestety nie mam się do ...

  • N&N cz.6

    Nathaniel często tak znika? - Spytałam Nicholasa. Ostatnio też musiał coś zrobić w domu i zniknął tak samo jak teraz. - Tak... - Odparł chłopak. - On często musi coś ...

  • Mój chłopak to złodziej cz 6

    Ponownie proszę o komentarz :) - Opowiadałeś mi wcześniej, że jesteś handlarzem. Zajmujesz się czymś jeszcze? - dociekał Fabien upijając łyk wina. Nie śpieszył się ...

  • Annabel Lee. Wprowadzenie i zapowiedź

    To będzie opowieść o miłości. Heteroseksualnej, chociaż w dzisiejszych czasach może się to wydawać takie normalne i nudne jak flaki z olejem, bo przecież bycie bi czy ...

  • MIND || jdb #55 [ epilog ]

    EPILOG 3 MIESIĄCE PÓŹNIEJ - Blake na pewno dzisiaj wychodzi? - zapytała po raz kolejny Olivia, a ja westchnąłem i spojrzałem na nią mrużąc oczy. - Tak, jestem tego ...

  • To tylko miłość cz. 7

    Emma - Walentynki są idiotyczne - Ze złością mruknęła Camila. Judy usiadła na drugim końcu kanapy i przycisnęła do piersi małą poduszkę. Kolana przyciągnęła do ...

  • #1 Transakcja Ekspress

    Najgorsze jest to, że kiedy myślimy, że coś przeminęło, coś zaczyna się od początku. Odradza się. Odradza się silniejsze i intensywniejsze. Dlaczego tylko rodząc się ...

  • Szukając szczęścia 8

    Nie wiem co się ze mną dzieje. Czy to hormony buzują, czy zwariowałam. Pierwszy tydzień po zerwaniu z Patrykiem, chodziłam jak zombie. Moje włosy oklapły, bo nie chciało ...

  • Marzenia... | rozdział 4

    Magda biegnie najszybciej jak tylko może, by zdążyć na wykłady. Dziś pospała trochę dłużej i to był jej błąd. Biegnie po ulicach Krakowa w swoich ulubionych ...

  • Czy to miłość? - 2.

    Mój budzik zadzwonił punkt 8. Zwlekłam się powoli z łóżka i poszłam zrobić sobie śniadanie. Po skończonym posiłku zrobiłam poranną toaletę i poszłam się ubrać ...

  • Granice Zagubienia 4

    Granice Zagubienia 4. Kręcąc głową wstałam z łóżka, przeciągnęłam się i udałam się do kuchni. Wyciągnęłam sałatkę grecką już miałam zabrać się za ...

  • Klątwa miłości cz.8

    Chantelle chociaż się starała, to od paru dni nie potrafiła zapomnieć o Jasonie. Już od dawna żaden mężczyzna nie zrobił na niej takiego wrażenia. Od śmierci Kevina ...

  • Tęsknota cześć II

    Przyszedł maj, a z nim ten wiatr, który budzi do życia i miłości wszelkie stworzenia. Dla mnie jednak nie był to czas wyjątkowy, a raczej zwyczajny, nudna codzienność ...