Miłosne - str 44

  • "Brother of my friend" - część pierwsza.

    James Zimowy wiatr przyjemnie otula moją twarz. Stoję przed starą trzy piętrową kamienicą, skanuje ją od góry do dołu i po chwili wchodzę do środka. Witam się z ...

  • Nowa / cz.1

    Czas się spakować! Nie chcę mi się... W sumie chyba nie jest tego dużo. Szybko zleci czas. Co ja się oszukuję! Mam może ubrań mało, ale butów mam 4 pary! To bardzo ...

  • Nie dbam o to cz.VII

    Chłopak zrzucił mnie na łóżko, a sam wyszedł z pokoju. -Poczekaj tu. - dodał i wyszedł. Rozejrzałam się po pomieszczeniu, ściany były pomalowane na granatowo, a meble ...

  • Jak cię zrozumieć cz. II

    Nie wiem, jak mam się ubrać. Mimo, że dziewczyna podobno na nikogo nie patrzy, nie słucha i nie odzywa się jednak mam problem z tym. Chcę, aby mnie polubiła, ponieważ ...

  • Pęknięcia mojego serca - rozdział czterdziesty dziewiąty + epilog

    Nate nocował u mnie cały weekend. W poniedziałek rano ledwo zwlekł się z łóżka. Czy raczej: spadł z niego prosto na podłogę. Zachichotałam. - Bardzo śmieszne – ...

  • Amnesia cz.1

    PROLOG Wstawanie trzy godziny przed szkołą to nadal o wiele za mało, żeby zdążyć. Przynajmniej dla mnie. Wstaję, biorę prysznic. W trakcie wiadomo - odżywka, peeling ...

  • Chodź za mną

    Dzień taki jak zwykle; słońce leniwie wyłaniało się zza pierzyny chmur, a cień nocy ustępował miejsca błękitowi nieba. Nic nie zapowiadało nadchodzących wydarzeń… ...

  • " Historia " cz. 20

    Na zdjęciu jest przedstawiony koń rasy sanfratellano. * " uwaga ", ** " spokojnie " Przepraszam, ze tak późno zostaje wstawiona ta część. Niestety byłam na wyjeździe ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia..17

    Witam wszystkich bardzo serdecznie ! Długo nic nie dodawałam z powodu braku weny i czasu :) Zapraszam was do przeczytania ostatniej już części Miłości od pierwszego ...

  • " Hope " - część 2.

    Dorian. Od godziny jestem już w kawiarni. Olga jest na uczelni, a ja sama pilnuje lokalu. Doriana też gdzieś wcięło. Miał zostać i zobaczyć jak pracuje, a on ma na to ...

  • " Wszystko się kiedyś kończy" - VI

    NINA Podniosłam delikatnie powieki, mocne światło raziło mnie w oczy. Zastanawiałam się gdzie jestem, wszystkie wspomnienia wróciły. Bieg, jezdnia, pisk opon i ból w ...

  • Ja i maturzysta?! 8

    *Klaudia* Była już godzina 18:30. Położyłam się na chwilę na łóżku i przymrużyłam oczy. *Dawid* Zapukałem do domu Klaudii, otworzyła mi jej mama. -Zastałem ...

  • ZAŚLEPIONA ZAZDROŚCIĄ

    Renata dręczyła się już drugi dzień: Bartek powiedział, że Paweł- jej chłopak zdradza ją flirtując z każdą napotkaną dziewczyną. Oczywiście nie uwierzyła, ale ...