Miłosne - str 41

  • To jest prawdziwe życie... 1

    Zmywam z siebie cały brud dnia. Czuję jak krople wody ślizgają się gładko po moim ciele. Mam wrażenie, że coś lub ktoś mnie obserwuje. Pewno mi się zdaje, ale wrażenie ...

  • Festyn cz.3

    -Co było dalej? przychodził pod twój dom? wysyłał ci kwiaty? przyszedł do twojej szkoły?-zaciekawiona Madison dopytywała. -Haha, myślałam że już się więcej nie ...

  • Czy warto ufać mężczyźnie? Cz.1

    Wczesne świętowanie i na dodatek w środku tygodnia, nie wróży nic dobrego, ale nie spodziewałam się że obudzę się z takim bólem głowy. Rozglądam się po pokoju a w ...

  • Może się jeszcze spotkamy (16)

    - Ogłaszam was mężem i żoną. Możecie zmienić swoje statusy na Faceboo... - ze snu wyrwał mnie odgłos dzwoniącego telefonu. Dlaczego? Właśnie w momencie ogłoszenia nas ...

  • Życie to sztuka cz.21

    - Sylwia - Mówi i robi się czerwony jak burak a ja otwieram szeroko oczy ze zdziwienia. - Sylwia? Podoba Ci się Sylwia, moja Sylwia? - Pytam, nie mogąc opanować zdziwienia ...

  • SPÓŹNIALSKA CZ.26

    Nasz synek urodził się zdrowy, dostał 10 punktów, kiedy zapytali o imię zgodnie odpowiedzieliśmy Kacper to był najszczęśliwszy dzień w moim życiu, oczywiście zaraz po ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXIX - Koniec

    Po szkole czekałam na Tymona, który miał się tu za chwilę zjawić. Przez cały dzień myślałam nad tym czy powinnam powiedzieć Tymonowi o tym, że chce się spotkać z ...

  • Nic w życiu nie ma za darmo. cz 13

    Rano obudził mnie promienie słońca wpadające przez nie zasłonięte okno. Było mi gorąco i trochę nie wygodnie, jak otworzyłam oczy zobaczyłam te cudowne ciemne włosy ...

  • Nowy początek. Cz. 51

    Jestem mamą to tak cudowne uczucie a moja córeczka jest tak idealna, cukiereczek mamusi. Jamie jest ciągle z nami chociaż lekarz mówił żeby wracał na salę. To zagroził ...

  • Nowe życie cz. 70

    Usłyszałam dzwonek telefonu. Z początku myślałam, że mi się to śni ale dźwięk stawał się coraz bardziej i bardziej natarczywy. Otworzyłam zaspane oczy i ...

  • Dramione

    -Ale jak to jestem w ciąży?!- spytała z oburzeniem Hermiona. -Proszę się uspokoić. Jest to początek 3 miesiąca. -Ale... ale jak to możliwe... Przecież zabezpieczałam ...

  • The end of me cz.5

    Wchodzę do ciemnego domu, uważając aby nikogo nie obudzić ale podłoga i tak delikatnie skrzypi pod moimi stopami. Dochodząc do kuchni słyszę otwierane na piętrze drzwi ...

  • High Five cz. 11

    Monika Kolejny raz stoję przed tym domem. Kolejny raz zastanawiam się, czy dobrze postąpiłam. Kolejny raz zwalam się Mikołajowi na głowę. Mam coraz większe poczucie winy ...

  • Medalion z rubinem

    Mroźne powietrze przenikało przez grubą warstwę ubrań, powodując nieprzyjemne uczucie zimna. Silny wiatr potęgował odczuwanie chłodu. Młoda kobieta w długim wełnianym ...