Miłosne - str 40

  • Spróbujmy jeszcze raz cz.7

    Schowałam głowę pod poduszkę słysząc ten irytujący dźwięk jaki wydawał mój telefon od kilku chwil. Nie miałam pojęcia kto i w jakim celu próbuje się ze mną ...

  • He returned/N.B

    *Skyler* Zastanawiamy się dlaczego nasze życie nie może być takie jak w filmach, serialach czy książkach.Tak naprawdę chyba nie zdajemy sobie z tego sprawy, że to co ...

  • Summer Love cz.1

    Za horyzontem zaszło już słońce a ja jeszcze nie doszłam do domu.. Widzę wokół siebie ciemność lasu i słyszę sowy co przyprawia mnie o dreszcze. ,,Spokojnie Zuza ...

  • She's the only one for me cz. 36

    Siedziała na szpitalnej ławce, z przyciągniętymi do siebie kolanami. Nie obchodziło jej, co na to ludzie, czy lekarze. Muszą uszanować to, w jakim jest stanie! Raz po raz ...

  • not all Slytherin don't know love cz.1

    Jak zawsze wstaję rano, uśmiecham się, ponieważ dziś jest 1 września, a co za tym idzie wracam do Hogwartu. Odrzucam kołdrę na drugi koniec łóżka i wstaje. Jak zawsze ...

  • Gra pozorów rozdział 1

    Siedziałam jak na szpilkach, czekając, aż pani od matematyki wyczyta ocenę z kartkówki. Wiedziałam, że piątki nie dostanę — nawet na czwórkę nie liczyłam — bo nie ...

  • Najgorszy początek cz.2

    Ledwie weszłam do domu, zostałam zbombardowana pytaniami. - Jak było w szkole? - spytała mama, nakrywając do stołu. - Jak zawsze - odpowiedziałam, siadając na krześle. Na ...

  • Bądź Moją Księżniczką 7

    PERSPEKTYWA ALICE Spałam nerwowo. Co chwila budziłam się cała mokra. Śniły mi się rożne rzeczy, coś jakby wspomnienia z dzieciństwa i najdziwniejsze było to, że ja ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 23.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Po lekcjach czekałem na Kamilę przed szkołą. Miałem wielką nadzieje że przez te wszystkie rzeczy, które wydarzyły się przez ten krótki ...

  • "Niezniszczalna " - początek.

    I nagle świat się zatrzymuje. Wszystko w okół traci swój blask. Czujesz, że cały twój świat runął, nie patrzysz już na niego z tymi iskierkami w oczach. Nie ma nic, w ...

  • Zakazany owoc miłości cz.3

    Z naszego świata zakazanej miłości wyrwał nas telefon Jamesa. Odebrał go z zauważalną niechęcią. - Tak?... Hej Stary... Tak jesteśmy w lesie na grzybach, a co? ...

  • Wszystko 10

    Obudziłam się obolała u "siebie" w łóżku. Obok siedział Adam. Był bardzo zły... - Czemu to zrobiłaś? - Ale co? - Nie odpowiada się pytaniem na pytanie, ale chodzi mi o ...

  • Przeznaczeni cz.19 OSTATNIA

    Bardzo was proszę przeczytajcie wiadomość na samym końcu opowiadania. Piękny, duży i w kolorze kremowym dom. Nie wiem skąd Adam wiedział, że zawsze marzyłam o takim ...

  • Smak Miłości - prolog

    Majka PROLOG. I wszystko nagle prysło, nikt tego nie przewidział, cudowna historia zakończyła się w najmniej odpowiednim momencie. Nie wiadomo dlaczego, cała nasza miłość ...