Miłosne - str 43

  • Love Story <3 : Epilog

    Zazwyczaj wszystkie bajki kończą się słowami "i żyli długo i szczęśliwie", ale życie to nie bajka. Jednak nie można też z góry zakładać, że nie może być ...

  • Ten jedyny?

    Czy możliwe jest podzielić miłość którą się obdarowuje? Jest to normalne? Oto pytania, które coraz częściej sobie zadaje... Oczekuje od życia znalezienia prawdziwej ...

  • Pokochać znowu {26} + epilog

    Jak to często ostatnio bywało, Alex odebrało mowę. Wszystkie oczy zwróciły się teraz na Nicka, który swobodnym krokiem przeszedł zgrabnie wśród krzeseł i stanął na ...

  • Szczęście przychodzi z czasem #3

    -Hej Maja co tu robisz? -Ja...? Ja... Yyy... No... Ten... -Nie wiesz po co tu przyszłaś? -Wiem miałam tutaj spotkać mojego chłopaka, ale gdzieś zniknął. - skłamała Maja ...

  • " Girl Policewoman " - prolog i część pierwsza.

    Prolog Mimo młodego wieku Aleksandra była szanowaną stażystką w komendzie wojewódzkiej w Warszawie. Liczyła 20 wiosen, od dziecka marzyła jej się praca w policji. Gdy w ...

  • My boyfriend's brother EPILOG

    - Wybacz mi, proszę Cię. Jestem dupkiem wiem, ale każdy zasługuję na drugą szansę. - patrzył mi w oczy. Uśmiechnęłam się lekko do niego na jego słowa. - To z Mandy ...

  • Słodka Złośnica 16

    Po miesiącu nie czułam już tęsknoty za Alexem dzięki Martinowi, który zajmował mi cały czas wolny. Bardzo się do niego zblizylam. Jest cudownym facetem i najlepszym ...

  • "Magic Love" - 2

    Connor. OCZAMI VANESSY Wysiadłam z samolotu, po czym odebrałam bagaże i ruszyłam w stronę wyjścia. Dzień był słoneczny, ale czego można się spodziewać po pięknej ...

  • Dziewczyna online cz 1

    Gotowi? A więc tak... Mam 15 lat, jestem brunetką - włosy sięgają do pasa, mam oczy kolory głębokiej zieleni, zdrowe zęby. Na moje oko jestem całkiem ładna. Nazywam się ...

  • Zostań ze mną i nie opuszczaj mnie więcej. - Część.32 Epilog

    Ze specjalną dedykacją dla : pola26, majli, Słodka :), PoProstuOna, tom, LoveLoveLove, DemonicEagle, Lili, Miłość:-), Krolewna, milenka25 Misia16, kaay, Womanglob, Barbie ...

  • Noc *2

    - Jestem Warą - on sobie ze mnie jaja robi?! - Czym? - Warą. Jest to odmiana wampira. - powiedział to jakby to była najnormalniejsza rzecz na świecie - Więcej nie mogę ci ...

  • Świat według Suzan cz.23 OSTATNIA

    -Nikodem. Mam do ciebie prośbę.-mówiłam nieśmiało. -Tak?- zapytał wyraźnie zaciekawiony. -Czy mógłbyś mnie zawieźć do mieszkania mojego brata? -Jasne, że tak! ...

  • Prześladowana / część 2 z 15

    *10 miesięcy później* - Misia! Musisz iść! Dziś jest koniec roku szkolnego. - upomniał ją Artur - Muszę?! Muszę to znowu przeżywać? Wszystko to wróciło! Wszystko! Ja ...