Miłosne - str 46

  • Cudowna dziewczyna cz.9

    Ja i Hanna od trzech miesięcy spotykaliśmy się, jak para. Oczywiście tylko u niej. Nie wychodziliśmy nigdzie razem, aby nikt się o tym nie dowiedział. Czułem się podle w ...

  • Love net cz.2

    *** 2 Lata pózniej *** Jesteśmy z całą klasą w mojej ulubionej lodziarni. Jest koniec roku szkolnego, więc nasz ulubiony nauczyciel zabrał nas do Parku Zdrojowego, do ...

  • Zaawansowany stopień miłości ( cz.22) EPILOG

    ... KILKA LAT PÓŹNIEJ... Ksawery i Tośka nadal są razem, ich życie troszeczkę się ustatkowało, już nie jest aż tak bardzo skomplikowane jak kiedyś. Chociaż nie powiem ...

  • Wybieram jeszcze raz [40 - epilog]

    Rodziłam może z godzinę, a już miałam dość. - Dobrze pani idzie – wciąż słyszałam po bokach, ale nawet nie patrzyłam, kto to mówił. - Ta, zajebiście – ...

  • Pokuta

    Gdy byłeś obok wszystko wydawało się lepsze, byłeś moim powietrzem. Duszę się. Panicznie próbuję złapać ostatni oddech. Zdobędę się na to byś nie odszedł na ...

  • Only cz.1

    Adele - One and Only - PIOSENKA DO ROZDZIAŁU - Dzień dobry Mamo! - krzyknęłam w stronę rodzicielki siadając przy wysepce kuchennej - Cześć Sophie - przywitała się ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 20

    Zsiadłam z motocykla i poczułam jak uginają się pode nogi. Oparłam się cały ciężarem na Tezi. Zimny bak przyjemnie chłodził dłonie i czoło. Mogłam się założyć ...

  • Sekrety Vanessy PROLOG

    Wypalam kolejnego szluga. Powietrze dawno już przesiąkło dymem. Nie mogę uwierzyć, że to się stało na prawdę. Straciłam ich. Już na zawsze. Pewnie teraz będę musiała ...

  • Jeszcze nie wszystko stracone...epilog

    *** 3 lata później *** Jestem szczęśliwą żoną oraz mamą. Mój związek z Kamilem jest jak najbardziej udany. Spędzamy wspólnie każdą chwilę. Oboje cieszmy się z tego ...

  • Ten ostatni raz

    Och, dlaczego? Wysyłam pytania w bezchmurne niebo, choć nie łudzę się uzyskać odpowiedzi. Dlaczego pozwoliłem Ci odejść, moja droga? Powiedz mi, to wszystko nie warte ...

  • Historia pewnej pary cz.3 epizod II

    Następne dnie w szkole niczym nie wyróżniały się od poprzednich. Angelika przychodziła do Mateusza codziennie, ale nie na tak długo jak za pierwszym razem, ponieważ ...

  • Nie dałeś mi wyboru ~20~

    Z przeprowadzką musiałyśmy się wstrzymać jeszcze dwa tygodnie, ale to i tak był cud, że tak szybko znalazłyśmy wolne mieszkanie i to blisko naszego uniwersytetu. Potem ...

  • Ellen cz.15

    Wraz z końcem wakacji przeprowadziłam się do Nowego Jorku. Żadnym sposobem nie udało mi się namówić mamy na zmianę decyzji. Nie rozumiałam dlaczego tak bardzo zależało ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.8

    Serio. Kac jest najgorszym stanem, w jakim kiedykolwiek dane mi było być. Może i nawet się przespałam z tysiąc razy to i tak nadal mnie trzyma. Niechętnie przybrałam inną ...