Miłosne - str 45

  • I WANNA DO BAD THINGS WITH YOU // The Orginals - PROLOG.

    Ta podróż trwała już dobre półtora dnia, a droga wciąż tylko niemiłosiernie się ciągnęła. -Ellia...- młoda, rudowłosa dziewczyna szepnęła przez sen.- Jeśli ...

  • "Zadziorna" - cz.2

    Po skończonych lekcjach od razu poszłam do domu, jutro sobota więc będę mogła się porządnie wyspać. Jamesa i Rayana nie ma i to nawet dobrze. Zrobiłam sobie płatki i ...

  • Nieszczęśliwie zakochana

    Żyła sobie dziewczyna o imieniu Nadia. Miała 15 lat. Pewnego dnia, a dokładniej pierwszego dnia szkoły dziewczyna była zestresowana szkołą, nową klasą i nauczycielami ...

  • Kochanie czekałam na Ciebie tak długo, Rozdział 29

    -2 lata później- W moim życiu jest wiele zmian. Aktualnie mam prawie 20 lat, jestem na drugim roku dziennikarstwa, na przełomie 2 lat zdarzyło się mnóstwo rzeczy. Zdałam ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz. 23

    Oczami ADY: Uśmiecham się kokieteryjnie do Maksa, :- Tak chcesz się ze mną bawić malutka?:- oblizuje swoje wargi a ja już czuje się mega podniecona nawet taką niemacaną ...

  • " Przy Tobie chce się żyć" - cz.III

    Harry&Lily Obudził mnie dobrze mi znany dźwięk. Przetarłam oczy ręką i wyjęłam z pod poduszki mój telefon. Wyłączyłam budzik i wstałam z łóżka. Poszłam wziąć ...

  • DLACZEGO ŚMIERĆ PRZYSZŁA TAK SZYBKO?

    W pewnym szpitalu leży młoda dziewczyna ofiara tragicznego wypadku samochodowego. Szła do szkoły i nie przepuszczała że znajdzie się tu za kilka minut bez rąk i nóg ...

  • Buntownik /Larry #3

    Kolejny zimny dzień, obudziłem się w swoim ciepłym łóżku. Przez otwarte okno, wiatr dostał się w mgnieniu oka. Poleżałem jeszcze ułamek sekundy, by potem wstać ...

  • Wole nie mieć nic niż mieć coś na niby#3

    Obudziło mnie pukanie do drzwi spojrzałam na zegarek : 10:30 -Hej księżniczko - powiedział od ucha do ucha uśmiechnięty Scott -Żałosne -Pomyslałam -Czego? ...

  • Spróbuj mnie pokochać - epilog -

    Po wielu długich, ciężkich godzinach Melanie w końcu urodziła. Już myślałam, że to nie nastąpi. Chłopczyk był bardzo podobny do Adama – a choć nadal go nie ...

  • PLONY I MIŁOŚĆ

    Dzisiejsze popołudnie zapowiadało się znów wyjątkowo nudno. Mariola aż parsknęła z podenerwowania. ''Wieczorem już na pewno zadzwonię do rodziców. Niech przyjadą mnie ...

  • Niech nikt nic nie wie cz.5

    Nie kłóciłem się z nim długo, bo postanowiłem oddać jej ten telefon i zacząć wszystko od nowa. To fakt, na początku chciałem mieć nową zabawkę, ale ona jest inna ...

  • Ostatnia chwila cz. 2

    Kolejny dzień w pracy mijał Natalce wyjątkowo szybko. Nie robiła sobie nawet przerwy na obiad. Chciała jak najszybciej skończyć i jechać po Franka, który zgodził się ...

  • Diabeł

    Te oczy mnie obserwują. Każdy mój krok, ruch warg. W tle słyszę moją ulubioną melodię. Jest piękna. Czuję, że każda żyła w moim ciele pulsuje, chcąc wyrwać się na ...