Miłosne - str 42

  • Academy of the Four Elements. Rodział VIII

    Na początku chce was przeprosić za moją nieobecność. Szkoła, praca, przeprowadzka sami rozumiecie. Ale wracam i tak szybko was nie opuszczę :) Mam nadzieję że rozdział ...

  • Po prostu kocham cz 11

    Hej. Dodaję część chociaż nie jestem do końca z niej zadowolona. Według mnie jest krótka i taka nijaka. Przepraszam was bardzo za to. Oczywiście wyrażajcie swoje opinie ...

  • LOVE ME TENDER epilog

    Było strasznie gorąco kiedy razem z Cameronem, Flynnem i Kylie weszliśmy do baru. Wracaliśmy z meczu koszykówki, ponieważ byliśmy kibicować Mattowi i nikt się chyba nie ...

  • Przeznaczeni

    Budzę się w nocy znów ten koszmar przypominający mi o przeszłości. Idę do szkoły w październikowy, jesienny dzień. Dziś mój pierwszy dzień na pierwszym roku studiów ...

  • Zagubiona we własnych myślach. Cz.3

    Cześć misiaczki!! Cieszę się że moje opowiadanie przypadło wam do gustu mimo że to kompletna amatorszczyzna i naprawdę nie wierzę że jest tam ponad 100 wejść!!!! ...

  • Studencka Miłość rozdział 25

    **** Oczami Daniela Siedziałem w domu z rodzicami Wiktorii próbowałem ich jakoś pocieszyć, ale sam byłem załamany. Moja kochana Wiktoria, moja narzeczona nie pamiętała ...

  • Kim jesteś? cz.5

    Tydzień minął bardzo szybko. Z Kaspianem jest cudownie. Spotykamy się codziennie. Tak wydaje mi się, że się zakochałam. Nie wiem co on czuje. Czasami mi się wydaję, że ...

  • FruitCocktail Część 3

    To było moje najdłuższe czterdzieści pięć minut, myślałam, że ta lekcja nigdy się nie skończy. Gdy zadzwonił dzwonek, który był moim zbawicielem, nie czekałam ani ...

  • Moja zdrada przebaczenie

    Po mojej zdradzie Andrzej nie odzywał się do mnie przez cały sierpień.Traktował mnie jak powietrze czyli coś co jest przy nas a nie widać.Czułam się okropnie widziałam ...

  • Pamiętnik Emmy cz.4

    2016 Już ponad dwa lata minęły od tamtego dnia a ja pamiętam to jak dziś. Spotkanie z Marcinem, które mogło być ostatnim jednak wszystko dobrze się ułożyło. Od tamtego ...

  • Wszystko jest takie, jakim je widzimy...

    -Nie, synu - westchnął ojciec, spoglądając na moją małą, rozczochraną głowę. Pamiętam ten tajemniczy blask w jego czarnych oczach, który nasilał moją ekscytację i ...

  • "Od początku" - prolog.

    ~ Amanda. * 2 lata wcześniej* - Nie Colin! wiem jak to się skończy. - spojrzałam na chłopaka. - najpierw będziesz siedział po godzinach w biurze, potem będą wyjazdy ...

  • Nie zostawiaj mnie..

    Moje życie? Tylko modlić, się aby nic się nie stało.. Jestem Carli, mam 17 lat, za 5 dni mam urodziny. Mam chłopaka, poznałam go w moje 15 urodziny, po miesiącu zapytał ...

  • Jak pech to pech cz.14

    Nasze maleństwo nie jest już takie małe. Jestem już żoną i szczęśliwą matką. Zuza i Maciej jak się okazało po czasie mają bliźniaki, dwie dziewczynki. Jedna ma na ...