Miłosne - str 39

  • Jedna chwila cz.24 Koniec problemów

    *Rok później* - Strasznie się za Tobą stęskniłem- powiedział Pablo, ujmując moją twarz w dłonie. - Ja za Tobą też. Złożył na moich ustach długi i namiętny ...

  • Changes ~ 2

    Wchodzę do domu i z impetem zamykam drzwi. -Czego on od Ciebie chciał?- Julia jest trochę zaniepokojona. -Emm… Nic takiego, po prostu chciał się czegoś dowiedzieć- mój ...

  • Zapach Szczęścia

    Sarah. Zima. Magiczna pora roku. Płatki śniegu opadają na jesienne liście. Wszystko w okół zaczyna się zmieniać. Wystawy sklepowe są już udekorowane świątecznymi ...

  • Rekacja Chemiczna - Analiza (wstęp)

    Dla tych stęsknionych za "Reakcją Chemiczną" !!!! A oto przed Wami kontynuacja pt. "Reakcja Chemiczna - Analiza". To jedynie krótki wstęp, ale przecież od czegoś trzeba ...

  • Hogwart - nowa historia cz. LVIX - szantaż

    Stół zapełniał się kolejnymi czarodziejami w czarnych szatach. Draco zasiadł po lewej stronie ojca. Wyczuwał ogromny niepokój, bo nie użyje wobec siebie słowa "strach" ...

  • Połączyła ich miłość do tańca I rozdział 5

    Podczas pobytu w pracy, cały czas myślałam o Kamilu. Dzisiaj na treningu dołączy do nas nowa dziewczyna. Jestem ciekawa zachowania Kamila, w stosunku do niej i do mnie.. Czy ...

  • Tośka i przyjaciele-część 4

    -Borowik?-zapytała kobieta syna-Synu, chyba wiem co dolega twojej przyjaciółce. Jej matkę znałam pobieżnie i z widzenia, natomiast przyjaźniłam się z ojcem Tosi, ale on ...

  • Coś jest a pózniej tego nie ma... (cz.10 )

    Już od kilku dni, nie miałam kontaktu z chłopakami, chociaż mieszkam z Krystianem pod jednym dachem, nie odzywam się do niego. Jedyny dialog jaki wywiązał się między nami ...

  • Bezradność. #15

    Nadeszła wiosna. Dziś mam zdawać na prawo jazdy. Wstałam, ubrałam się i zeszłam na śniadanie. - Dzień dobry. - uśmiechnęłam się do mamy. - Dzień dobry, słońce. Jak ...

  • ''Camp Boy'' ~ Rozdział 22

    Przeczytajcie notatkę pod rozdziałem, ważne rzeczy! ______________________________ Hope pov. Po woli otwierałam swoje zaspane oczy. Gdy chciałam się odwrócić na drugą ...

  • Ludzie się nie zmieniają, jedynie dojrzewają. cz. 2

    --- UWAGA --- Następuje zmiana imion: - Anna (Anka) -> Karolina - Daria -> Monika ------------------- CZĘŚĆ DRUGA Wszystko co dobre, szybko się kończy. Chociaż nie mam na ...

  • Bogata dziewczyna cz 2

    Perspektywa Harrego Zaspałem przez Liama, z którym mieszkam miał mnie obudzić, ale zapomniał. Zaparkowałem na przypadkowym miejscu i leciałem na zabicie na te piętro ...

  • Łowczyni z nad Jeziora "Epizod 4"

    Idąc u boku Wilka wciąż nie mogła uwierzyć w to co tak niedawno usłyszała. Ludzie chcieli ją zabić, ale dlaczego? Przecież nie zabiła nikogo niewinnego, czyżby ...

  • życie po terapi miłością.36 koniec.

    Paulina za to była coraz bardziej załamana.Jej lewa noga sprawiała jej duży problem i nie chciala wychodzić. Siedzenie w domu nic nie da. -Wiem mamo.-powiedziała i ...