Miłosne - str 36

  • Taki wywiad

    Wywiad ma rozpocząć się dokładnie za dwadzieścia minut. Piję kawę, obserwując zaspane miasto, błądzących ludzi i słońce, które właśnie chowa się za ciemnymi ...

  • Mała Mi XIII

    Czekam na wyjaśnienie, na cokolwiek, co mogłoby pomóc ukoić moje nerwy, ale Basil wciąż milczy. Spacer ciągnie się w totalnej pustce, oboje nie wiemy, jak mamy zacząć ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.37

    Łukasz * Z powodu tych wszystkich wydarzeń przebudziłem się w nocy, chciałem przytulić się do Pauli i zasnąć ponownie wtulony w jej ciało, czuć jej zapach. Obróciłem ...

  • Projekt Milionera - cz.1.

    - Emily! Wstawaj za godzinę masz pierwszy wykład! - Moja przyjaciółka Natalie jak zwykle jest bardzo upierdliwa i zrzędzi, ale niestety ma rację. - Nie wrzeszcz, wstałam! ...

  • DIARY

    > opowiadanie jest dosyć długie, ponieważ nie dzieliłam na rozdziały > jest trochę cytatów z piosenek Halsey i Melanie Martinez Wpis pierwszy styczeń 2017 Pamiętam, że ...

  • MINIATURKA. (Harrmione)

    Letnie słońce ogrzewało jej twarz. Była ubrana w letnią sukienkę przed kolano. Kasztanowe loki były związane w koczek. Kilka niesfornych loków wymknęły się jej z ...

  • Najlepszą obroną jest atak (I)

    Dzisiaj wypada ten dzień - dzień moich urodzin. Moi przyjaciele zaaranżowali z tej okazji wspólne spotkanie w naszym ulubionym barze. Po złożeniu wszystkich życzeń ...

  • Stan przedzawałowy

    To zlecenie było łatwe. Uwinęłam się w weekend. Późnym, piątkowym wieczorem przelot do Amsterdamu. Wizyta w muzeum Rembrandta, szybki obiad gdzieś na starówce i powrót ...

  • We meet again 2 | 17

    - Hay, wszystko okej? - zapytała cicho Candice, stojąc w drugiej części pokoju. - Tak, wszystko ok. - nie spuszczałam wzroku z podłogi, która teraz wydawała się ...

  • Od nowa ~12

    -Dawid-szepnęłam do bruneta leżącego na ławce. -Hmm?- mruknął zaspany. -Słuchaj bo mam zamiar iść dzisiaj do Kuby, poszedłbyś ze mną?- spytałam sama nie będąc ...

  • Poczekam na Ciebie cz.2

    Minęły dwa tygodnie. Agata zapisała się na studia medyczne w Warszawie, dokładnie tam gdzie Lena. Mama Agaty próbowała przekonać córkę do powrotu do domu. Wybrała się ...

  • Mimo wszystko. /KONIEC/

    Witam. :) Postanowiłam zakończyć to opowiadanie. Niestety brakło mi weny. Przepraszam. Jestem z siebie dumna, że dałam radę napisać tyle rozdziałów. Wiem, że ...

  • Tajemniczy blondyn cz.1

    Nowa szkoła, nowi ludzie, nowa sytuacja...Nikt nic o mnie nie wie...nie wyśmieje, nie porzuci jak psa... Zbliżał się pierwszy dzień w nowej szkole. Byłam bardzo ...

  • Mona Lissa cz.5

    Powoli otworzyłam oczy. Strasznie było zimno. Zauważyłam że leżę na swoim łóżku, choć wolała bym leżeć w swoim prawdziwym domu, ale nie ma co wybrzydzać. Ważne ...