Miłosne - str 35

  • Jest-Takie-Miejsce 200 OSTATNIA

    Czuję podstęp. Nie jestem głupia i zawsze wiem, kiedy Jolka próbuje coś przede mną ukryć. Nie zdarza się to często, dlatego tak łatwo jest mi rozpoznać diametralną ...

  • Chcę tego, chcę być szczęśliwa

    Nowa szkoła, nowi ludzie, nowa ja! Tak by się mogło jednak tylko wydawać, bo rzeczywistość okazała się brutalna. Bardzo brutalna. Wiecie jak to jest, nowa szkoła daje ...

  • ! Od Zawsze.. Na Zawsze.. I Aż Po Śmierć..! #2 Cz.4

    Heej, heej ! Co tam u was? Dawno wam nie opowiedziałam co się u mnie działo. Mimo wszystko prawie nic się nie zmieniło więc spokojnie, Gdańsk jest fajnym miastem, spędzamy ...

  • Zacznijmy od nowa - Rozdział 1

    Postanowiłam zabrać kwiaty do swojego pokoju, aby rodzice ich nie zobaczyli, bo wiem, że byliby bardzo zaniepokojeni. Ustaliłam z Cass, że rano jak będziemy jechać do niej ...

  • Jedno wspomnienie cz.20

    Kacper od razu się ode mnie oderwał. Jego mina zrzedła jak popatrzył na swojego ojca. Ja też nie byłam zadowolona, wręcz byłam zdenerwowana. Chłopak wstał i podszedł do ...

  • "Studying Boy" ~ Rozdział 7

    Hope pov. Po "wspaniałej" rozmowie z Luke'iem (wyczujcie ten sarkazm) na imprezie u Derek'a minął cały dzień. W życiu nie uwierzę mu, że Justin jest zły i w ogóle ...

  • Escape cz. 18

    Obudziłam się w łóżku tylko jak? Przecież zasnęłam w salonie na kanapie. Pewnie Juss mnie przyniósł. Dzisiaj jest piątek więc musimy iść po dzieci. Dobrze, że ten ...

  • Bez powodu, bez uzasadnień...

    Tak bez powodu, bez uzasadnień i argumentów, zastanawiam się, dlaczego mnie kochasz. Dlaczego wciąż tu jesteś i dlaczego patrzysz na mnie tym samym wzrokiem, jakim ...

  • Pierwszy krok 13

    Po tym dniu pełnym wrażeń nie mogłam zasnąć... Nie dałam rady myśleć o niczym innym tylko o nim o tym co dziś się wydarzyło.. Może to trochę za szybko? A jeśli się ...

  • Dziewczyna inna niż wszystkie 10

    Jechaliśmy jakąś godzinę. Przez ten czas gadaliśmy o jakiś głupich rzeczach, mniejsza. Dotarliśmy. Musieliśmy podzielić jak śpimy ponieważ były 3 pokoje i w każdym ...

  • Kochaj mnie 2 cz. 1

    -Doktorze i jak operacja się udała? -Nie było łatwo, podczas operacji doszło do niewielkich komplikacji, ale opanowaliśmy sytuację, nie mogę obiecać pani tego, że mąż ...

  • Biblioteka i prawdziwa miłość mojego życia 7

    Czując ciepły oddech na karku po moim kręgosłupie przeszły przyjemny ciepły dreszczyk. Unoszę kącik ust do góry i zastanawiam się chwilę. -No nie wiem, Jeremy-Pytam ...

  • Dramione. Część 21 Koniec

    10 lat później 11 letni Scorpius z uśmiechem wkroczył do pokoju swoich rodziców, którzy jeszcze smacznie spali. - Tato obudź się. - potrząsnął ramieniem swojego ojca ...

  • Żyję cz.20

    ***Natalka*** Panią Alicie i Alberto nie mogli mnie poznać. Wszyscy mówili mi jak pięknie wyglądam. Wszystko było już zapięte na ostatni guzik, więc zostało mi tylko ...