Miłosne - str 38

  • Studniówka Mai 3

    Lodowaty wiatr wiał niemiłosiernie, przenikał najgrubsze warstwy swetrów, bluzek, kurtek i płaszczyków. Czapka również nie ochraniała przed zimnem. Autobus spóźniał ...

  • ,,Caritas est lumen." cz.4

    Kiedy dziewczyna skończyła pracę, zarzuciła swój fartuszek roboczy na ścianę w kawiarni, ucałowała April i życzyła jej dobrej reszty dnia. Poszła do domu. Kiedy ...

  • Świry Malwiny 5

    Rano, gdy się obudziłam, jak zwykle pierwsze co, to podeszłam do lustra by ocenić stan swojej twarzy. Nie myślałam że będzie aż tak tragicznie. Na czole, w odstępie ...

  • Do matury cz.VII [OSTATNIA]

    Wstrząśnienie mózgu. Krwiak podtwardówkowy. Złamana lewa ręka i skręcona kostka. Lekarze mówią, że i tak miałam dużo szczęścia. Nie uszkodziłam kręgosłupa, a ...

  • "A założymy się, że je zrozumiem?" >> Prolog

    - No, słucham? O czym to chcesz porozmawiać, Leo, hmm? - Zapytała idąc z wolna w kierunku białowłosego. - Yo, Nia. A tak sobie, o niczym konkretnym... Po prostu pogadać ...

  • Krótka historia o końcach i początkach...

    Pomyślmy, Nathan mnie kocha, ale mi tego nie powie, bo nie chce przyjąć do wiadomości odmowy, po tym co powiedziałam mu wczoraj: „Że się dla mnie nie liczy i nie chce go ...

  • JTM - Oczami Kuby 13

    Dobry wieczór! ;) Tak, tak, dobrze widzisz, wzrok Cię nie myli. To ja. :) Dawno się nie widzieliśmy, ale chyba aż tak się nie zmieniłem. Eeeej! Mikołaja widziałem ...

  • Życie do góry nogami - cz.44

    Nagle ktoś szturchnął mnie a ja podniosłem głowę i zobaczyłem pana George’a – staruszka z którym tak bardzo lubiłem gawędzić. - Wszystko w porządku? – zapytał ...

  • Wakacyjna przygoda cz. 7

    Obudziła się przed 10, nie spałam długo bo wiedziałam że za kilka godzin będę musiała pożegnać z najbliższymi na cały miesiąc... Siedziałam na łóżku i szczerze ...

  • Only you forever cz. 4

    Magda Poszłyśmy z siostrą na ognisko. Mega się cieszyłam, że mama pozwoliła mi iść. Zazwyczaj jak mam gdzieś iść jest na nie chyba że wie że Aga też będzie. Swoją ...

  • "Don't Stop" ~ Luke Hemmings Rozdział 6

    XNateX is online. xHemmo1996x is online. xHemmo1996x: Cześć promyczku! ;* XNateX: Hejj Luke :) i serio? Promyczku? xd xHemmo1996x: A czemu nie xd Co tam porabiasz? ^^ XNateX: ...

  • Głupota rozdział 13

    Przez długi czas nie mogliśmy się od siebie oderwać, a kiedy już to zrobiliśmy, zdałam sobie sprawę, że wcale tego nie chciałam. Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy ...

  • Księżycowy Kamień cz.8

    Powoli otwierałam powieki i już po chwili wszystko widziałam wyraźnie. Rozglądnęłam się i byłam w białym pomieszczeniu. Próbowałam wstać ale nagle na brzuchu ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.77 Koniec

    Dwa lata później Czas leciał nie ubłagalnie szybko. Nawet nie zdążyliśmy zauważyć kiedy Christianek zaczął chodzić i mówić. To wszystko działo się za szybko ...