Miłosne - str 34

  • Tajemniczy drugoklasista //cz.14

    Miłego czytania :D (nie miałam żadnego planu co napisać.. Leciałam na żywioł ;) ) Teoretycznie powinnam być teraz na historii i omawiać przyczyny pierwszej wojny ...

  • [04] Nie jestem twoja

    Emma dobrze wiedziała, że nie należy zostawiać mnie samej – nie po tej wiadomości od Chrisa – dlatego została u mnie na noc. Pożyczyłam jej jakąś moją koszulkę i ...

  • Między wspomnieniami

    Ten sam dom, ta sama ławka, ten sam stary szyld wiszący bezradnie u krawędzi budynku, w którym kupowaliśmy najlepsze lody, będzie przypominał mi o Tobie. Dziwnie się ...

  • [03] Nie jestem twoja

    Po opróżnieniu całej butelki czerwonego wina, po nieudanym dniu pozostał już tylko mały pęcherz na ręce po oparzeniu i bardzo mała ilość wstydu, która znikała coraz ...

  • Nadzieja umiera ostatnia - Rozdział 4 - Proszę

    DANTE Przejechaliśmy ledwie pół kilometra. Zatrzymałem auto na środku drogi ignorując fakt, że na skrzyżowaniu zapaliło się właśnie zielone światło. Pierwszy raz w ...

  • [02] Nie jestem twoja

    Miałam wrażenie, że wyglądałam jak kompletna idiotka, gapiąc się na niego, ale nie mogłam przestać. Jego widok, choć w zwykłym, roboczym stroju, poraził mnie jak ...

  • Mała POWRÓT (tajemnica) część 3.

    Żyje... Żyje! On żyje! Moja radość, moje wytchnienie i to co tak długo dusiłam, w tym martwym od bólu sercu, to co dawało nadzieje... Teraz nadzieja wygrała! Boże, jak ...

  • Reakcja Chemiczna część I

    Każdego dnia była monitorowana i nieświadoma tego. Każdy jej krok był poddawał analizie, nie mógł sobie pozwolić na błędy, praca była jego sposobem na życie więc ...

  • [01] Nie jestem twoja

    Z rozmowy wyszłam w jeszcze gorszym nastroju niż wcześniej, choć nie było jakoś tragicznie. Pan na mój widok uśmiechnął się lekko, choć widziałam, że starał się ...

  • Nigdy nie mów nigdy (cz.5)

    Jej serce biło z zawrotną prędkością, a ona sama nie wiedziała czy może w pełni zaufać swoim uszom. Nie dałaby teraz obciąć sobie ręki za nie. Ale wszystko ...

  • [0] Nie jestem twoja

    Może nie byłam jeszcze w kwiecie wieku, ale miałam dziwne wrażenie, że dzisiaj był najgorszy dzień mojego życia. A przecież chciałam dobrze. Po pierwszym roku studiów ...

  • Zagubiona w błękicie. Rozdział 21

    Jason Dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla Emily. Jej pierwszy dzień w szkole. Wczoraj, była tak zestresowana, że nie miałem pojęcia jak ją uspokoić. Teraz jest już ...

  • Świat jego oczami ~ Rozdział 4

    Poniedziałek nie jest moim ulubionym dniem tygodnia jak chyba zresztą u każdego. Z wielką niechęcią zwlekłam się z miękkiego łóżka. Po moim ciele przeszedł ...

  • Z życia siatkarki - epilog

    Popatrzyłam na dziewczynkę siedzącą obok mnie. Jej małe rączki ściskały przytulankę, z którą się nie rozstawała. - Mamo ? - Tak, Rose ? Nie usłyszałam co moja ...