Miłosne - str 31

  • Prawdziwa historia mojego życia cz.1

    Zastanawialiście się w ogóle czym jest ta pieprzona miłość ?...Przecież każdy z nas ma niby przydzieloną tą swoją drugą połówkę , więc dlaczego trafiamy ciągle na ...

  • Ciąża cz. 2

    Leżeli w objęciach, gładząc wzajemnie swoje nagie ciała. Oboje głęboko wierzyli, że przypadkowe spotkanie otworzyło w ich życiu nowy, lepszy rozdział. Dziewczyna ...

  • [10] Nie jestem twoja

    Następnego dnia poczułam się głupio po samym tylko otwarciu oczu. Nie miałam jednak czasu ochrzaniać samej siebie, ponieważ musiałam szybko ogarnąć się do pracy – ...

  • Posmakuj niedoświadczonego cz.2

    Koniec stycznia, początek ferii. Początek ferii oczywiście miałyśmy uczcić piciem. Ja Natasza i Wiktoria. Wyszło jak wyszło było nas więcej. Moja Kasia i parę innych ...

  • Otwórz oczy... Rozdział 39

    Rano wstajemy o 5 rano i ogarniamy się powoli. Prysznic i wielka niewiadoma. Staję jak posąg przed tą ogromną garderobą owinięta w ręcznik i jak gapię się jak jakiś ...

  • Smak miłości 17

    Blondynka odwróciła się i ujrzała wielkiego, czarnego wilka. Zupełnie nieświadomie oparła się o plecy Aarona. Jej ciało zastygło w ruchu. Nie była w stanie wziąć ...

  • [09] Nie jestem twoja

    Mogłam śmiało powiedzieć, że moje złe przeczucie tym razem mnie zmyliło – spotkanie Alexa w żaden sposób nie mogło być złe. Chciałam już zniknąć z tej imprezy ...

  • Lex amor

    I niby o czym to? Oczywiście ,że o miłości. Coś O czym marzy większość z nas. On bogaty, przystojny, dojrzały. Prawnik i juz sam zawód jest pociągający ,a do tego jego ...

  • Miłość nie zawsze łatwa cz.7

    Od tragicznych wydarzeń minęło już kilka lat. Zostały one puszczone w niepamięć. Aktualnie główni bohaterzy cieszą się sobą, swoją miłością, która dodaje im ...

  • Miłość Artystyczna doprawiana Seksem Twórczym [Epizod 3]

    Załomotała mocno w drzwi. Debil. Powinna się zorientować wcześniej, już kiedy nie przyszedł do szkoły. Dupek. Załomotała jeszcze raz. Idiota. Czuła, że jeśli drzwi ...

  • Chciałabym zapomnieć.. cz.2

    Zobaczyłam go, kiedy wychodził z samochodu. Moje serce automatycznie zaczęło szybciej bić, sama nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Obojętnie kiedy go widziałam, zawsze ...

  • Przygoda nad morzem

    Od kilkunastu lat jesteśmy małżeństwem. Oboje pracujemy w korporacjach i jak to bywa w „korpo” wracamy do domu późnym wieczorem. Potem kolacja, chwila oglądania ...

  • Something different

    -No dobrze, już idę- Baśka powoli podnosiła głos. W którymś momencie przestała panować nad nerwami i wykrzyknęła do słuchawki telefonu- Poczekaj tam chwilę! Mogłaś ...

  • Historia (Nie)Szczesliwej Milosci Part 2

    Hejka! Pamiętacie jeszcze o tym? Kiedyś dodałam Part 1, i teraz wrzucam Part 2. Przepraszam, że po tak długim czasie. Przypomniało mi się o tym gdy przeglądałam mój ...