Miłosne - str 30

  • Jakos na pewno cz.15

    Minęły 3 miesiące. Nicola przeprowadziła się do Mateusza. Gdy rodzice dowiedzieli się o ciąży córki, zareagowali tak jak dziewczyna się spodziewała. Było jej ciężko ...

  • Minęła chwila... Truskaweczko. -Rozdział 1

    No bo przecież każdy cieszy się z zakończenia roku szkolnego, każdy już od dłuższego czasu jest myślami gdzie indziej. Wszyscy już dookoła są na etapie "Co będę ...

  • [14] Nie jestem twoja

    Gdy obwiązywano mnie uprzężą wspinaczkową, obowiązkową do łażenia po wysokich trasach w parku, zaczęłam się zastanawiać, na co ja się najlepszego zgodziłam. Alex i ...

  • Happyendów nie ma: rozdział dwudziesty drugi

    Pierwszy tydzień pracy mija mi niezmiernie szybko. Kontakty z współpracownikami niesamowicie mi się poprawiły, dzięki czemu czas spędzony w biurze jest niemalże ...

  • [13] Nie jestem twoja

    Siedziałam na ławce, patrząc się tępo przed siebie. W głowie miałam pustkę. Słyszałam w oddali brzdęk kieliszków, śmiechy, okrzyki, rozmowy, a jednak w uszach nadal ...

  • Czarna róża #15 - Koniec

    -Karisma zbieraj się – krzyknął Justin z pokoju. -Tak już idę – wyszłam z łazienki. Zobaczyłam całą grupę ludzi czekających tylko na mnie. -Odwiedzimy was kiedyś ...

  • Pragnienie miłości - cz. 1

    Był ciepły, lipcowy wieczór. Klara właśnie zaczynała po treningowe rozciąganie, kiedy podszedł do niej pewien mężczyzna. Wyciągnął rękę mówiąc - "Hej, chyba go ...

  • [12] Nie jestem twoja

    To była chyba najbardziej niezręczna sytuacja od bardzo długiego czasu. Nawet moja pierwsza nie do końca udana rozmowa kwalifikacyjna przebiegła lepiej. Ostatkiem sił ...

  • Artystycznie zakręcona cz 2

    -Więc sukasz bransoletki tak? -No na to wyglada choć widzę, że brat patrzy na pierscionki. -A jak ona ma wyglądać? -Właściwie to nie wiem... -No to powiedz mi jaka tobie ...

  • Lato pachnące tobą.

    Jest w życiu kilka ważnych momentów, które zapamiętujemy do końca życia na przykład: pierwszy, kiepski pocałunek, bo chłopak za mocno cię oślinił, drugi wywodzi się ...

  • [11] Nie jestem twoja

    Wróciłam do mieszkania zmęczona, dzierżąc w dłoni kartkę z podziękowaniem za oddanie włosów na fundację dla chorych dzieci. Czułam się, jakbym przebiegła maraton ...

  • Tak bardzo... Rozdział 2

    W trakcie oglądania filmu zadzwonił dzwonek do mieszkania. Z trudnością ruszyłam się z kanapy. Wyjrzałam przez wizjer w drzwiach. Po drugiej stronie drzwi stał..... Stał ...

  • Lex amor Rozdział 3 cz.I

    Na początku bonus z poprzedniej części. Jutro na blogu znów troszeczkę dłuższa część. Proszę o komentarze. Miło byłoby wiedzieć, że naprawdę ktoś czyta ...

  • Jesteśmy tylko chwilą I

    Widzę, jak trzęsą się jej ręce przed wykonaniem palcami dziewięciu szybkich kliknięć. Uśmiecham się, zdając sobie sprawę, że Alice musi cholernie zależeć na tym ...