Miłosne - str 32

  • [08] Nie jestem twoja

    Reszta zmiany okazała się być katorgą, ponieważ w głowie huczało mi tysiące myśli, zaczynające się od siniaków, które zobaczyłam na ciele Sebastiana, kończące się ...

  • [07] Nie jestem twoja

    Obiad, który przyniósł mi Chris, był tak smaczny, że dopiero po jakimś czasie uraczyłam się ciastkami, które również mi przyniósł – a to było nie byle co, jeśli ...

  • Lustrzane odbicie. Rozdział 2

    Marcus Rozchyliłem powieki, i ujrzałem za oknem jasne niebo. Momentalnie odetchnąłem z ulgą i przekręciłem się na plecy teraz wpatrując się w sufit. Udało mi się ...

  • Gepard, nie kobieta

    Ona była, jak zwierzę - gepard. Seksowna. Biegła. W moje głowie, między jedną myślą a drugą. Z płynnością, o jakiej marzą doświadczeni tancerze, gracją, o której ...

  • Nic się nie zmieniaj cz.4 wszystko i nic

    Lisa Minęło już sporo czasu od tamtego wydarzenia. Wróciłam do domu, a ponadto, nie otrzymałam takiej reakcji, jakiej się spodziewałam. Myślałam, że skończy się na ...

  • O Wszystko Albo Nic Epilog / Koniec

    Epilog Roman Od ostatnich wydarzeń minęło kilka miesięcy. To był dobry czas. Choć nie mogłem brać czynnego udziału w walkach prawie, co wieczór uczestniczyłem w ...

  • Moja pierwsza miłość cz. 14

    2 miesiące później... Wszystko wróciło do normy, śledztwo w sprawie Ali nareszcie dobiegło końca, ale niestety po tym co się stało jej mama zdecydowała się na wizyty u ...

  • Anika, Robert i ich biała miłość.

    04.05.2017, Warszawa Droga Aniko, Oboje się tego nie spodziewaliśmy. Moja choroba spadła na nas tak szybko jak stutonowy głaz na dno morza - nie mogliśmy tego przewidzieć ...

  • Burza posród chwastów

    Zmięta stówa w jego rękach wyglądała teraz, jak opakowanie po niechcianym lizaku. Ściskał ją tak mocno, że w końcu zniknęła na dobre z moich oczu, wydając tylko ...

  • Życie - Rozdział 3

    *** Po naszej długiej rozmowie w jego biurze, wyszedłem stamtąd zamurowany. On natomiast miał mały uśmieszek na twarzy. Cieszył się z tego, za to ja już nie. Zabrałem ...

  • Czystokrwista #1

    Kalici, czyli niezwykła odmiana ludzi, żyła w czasach, gdzie cały świat podzielony był na królestwa. W każdym z nich obowiązywała zasada czystości krwi. Polegała ona ...

  • [06] Nie jestem twoja

    Stałam tam jeszcze przez chwilę, wdychając powoli już ulatujący zapach jego perfum. Dopiero "subtelne” chrząknięcie recepcjonistki i jej wymowne spojrzenie przywróciło ...

  • Daleko od prawdy (24)

    - Kiedy jestem z tobą prawie wcale nie myślę, że jestem chora- powiedziałam niepewnie. Przeglądałam się właśnie w lusterku samochodowym. Wyglądałam prawie zdrowo ...

  • Zakochałem się w tobie cz.2

    Idąc szkolnym korytarzem zastanawiałam się dlaczego ten chłopak tak dziwnie na mnie spojrzał, po tym jak zobaczył mnie z Patrykiem. Ostatnie minuty przerwy przed lekcją ...