Miłosne - str 55

  • Blokady

    Sami zapinamy swoje dłonie w kajdanki, zaklejamy usta, przybijamy gwoździe do nogawek, aby nogi nie mogły poruszyć się bez naszej zgody. Rezygnujemy z marzeń, szans, dróg ...

  • Egoistka

    Postarasz się być? To niezwykłe pytanie, może wydawać się proste i śmieszne, ale uwierz, jest trudne i podchwytliwe, jak zrzucenie ciepłej kołdry rano. Chłód czai się ...

  • Bajka dla potłuczonych życiem

    Dawno, dawno temu Chociaż może to było właśnie przed sekundą, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia oraz ludzkie cechy - takie jak: dobry humor ...

  • Historia pewnej pary cz. 2 Przeniesione na MichaelPL

    Witajcie ponownie po długiej przerwie. Mam nadzieję, że nie zawiodłem. :) ⬆Angelika u Mateusza Nie mogła uwierzyć w to co widzi. Kiedy chłopak otworzył drzwi jej oczom ...

  • Historia lubi się powtarzać./cz. 9

    -Widzisz Domi... Nic mi się nie układa, nawet włosy.- zaśmiała się cicho.- Bardzo mi Ciebie brakuje. Ostatnio mogę tylko płakać. Tylko leżeć i nic innego nie robić ...

  • Drink, Fuck, Talk, Cry Rozdział 1

    Tak. Tak, tak, tak! Nareszcie! W końcu udało mi się namówić mojego starszego, cholernie nadopiekuńczego braciszka, aby pozwolił mi wyjść z domu po dwudziestej. To jakiś ...

  • Wariatka

    Dobrze mi tak. Weź igłę i zszyj moje usta, żeby nie musiały powtarzać więcej tych wszystkich głupstw, na które w odpowiedzi opadają ci ręce. Zamknij drzwi. Nie ...

  • Motocyklista XXII

    Od tamtego dnia. Od pogrzebu jej babci Julka nie chce ani jeść, ani wyjść na spacer. Wiem, że to nie jest łatwe, ale tak nie można. Całymi godzinami siedzi w pokoju i ...

  • Pan X i Pani Y

    Stoi tam. Taka bezbronna i piękna. Mam ochotę podbiec i przytulić ją bez słowa, jak dawniej, kiedy jeszcze istnieliśmy razem, nie osobno. Zabawne, pistolet drży w jej ...

  • Szklane Deszcze - Rozdział 4

    Agnes - Wychodzę! Agnes zaspana spojrzała na brata. - Jest wpół do siódmej – mruknęła. - Ja dopiero wstałam, gdzie ty leziesz? - Po przygodę – rzucił Donnie, zanim ...

  • Bajka XII

    Obudziło mnie dziwne przeczucie. Czułam się obserwowana, więc moje oczy otworzyły się automatycznie, lokalizując zagrożenie. Westchnęłam. -Wyglądasz tak niewinnie, gdy ...

  • Ja i ona? cz.1

    Nowa Szkoła-> Nowe życie. Tak mówią i z taką nadzieją wkroczyłem za bramy liceum w moim ukochanym, brzydkim mieście. Jako człowiek optymistycznie nastawiony praktycznie ...

  • Miesiąc pełen wydarzeń cz. 2

    Dotarłyśmy taksówką na lotnisko. Przekroczyłyśmy próg wielkiegu budynku który był zapełniony ludźmi z różnych zakątków świata; Anglicy, Polacy, Brytyjczycy czy ...

  • Z życia Arii |SPISEK|

    | SPISEK | Filip był młody, miał tylko dwadzieścia trzy lata. Mieszkał sam i pracował jako trener personalny na siłowni, w centrum miasta. Wiódł dość spokojne życie ...