Miłosne - str 58

  • W proch III

    Dziś trochę więcej opisów. Przeciskałam się przez tłum ludzi, których spocone ciała podrygiwały – bo tańcem nie można było tego nazwać – w rytm muzyki. Raz czy ...

  • Spróbuję Cię pokochać 3

    Tamara prawie nie pamiętała podróży powrotnej do kraju. Dominik znalazł czarter przez Mediolan do Poznania. Jak przez mgłę przeszła przesiadkę i po kilkunastu godzinach ...

  • Nieoczekiwanie cz. V.

    Słońce wstało. Budzik wykrzyczał godzinę szóstą rano. Otworzył oczy, spojrzał na śnieżnobiały sufit i na chwilę powrócił ponownie do świata nocy, do swego snu ...

  • Another world

    URODZINKI!!! 09.26.2015 OLIVIA: Dzień dobry pamiętniku ! Jest sobota. Dzisiejszy dzień zapowiada się udany.... Pisząc zauważyłam jakąś rzecz na stoliczku nocnym Gdy ...

  • Zamiana braci - 5 KONIEC

    W niedzielny poranek po pysznym śniadaniu odwiedzili pana Bolka a następnie Dominik oprowadził Dagmarę po najpiękniejszych zakątkach Kłodzka. Dziewczyna czuła się ...

  • To ostanie słowo

    Tych kilka chwil, które wywracają do góry nogami życie, sprawiają, że człowiek zaczyna zauważać świat autentyczny, świat takim, jaki jest naprawdę; człowiek czujący ...

  • Ramię

    Wczoraj, przypadkiem otarłam się o męskie, obce ramię. Właściciel pachniał wyjątkowo intrygująco. Przez cały dzień zastanawiałam się, co to za perfumy. Ciężko mnie ...

  • Beznadziejna miłość.. cz.9

    Kochani przepraszam z całego serducha :* Niestety miałam problemy z laptopem teraz postaram się dodawać systematycznie tylko muszę wiedzieć czy ktoś to jeszcze czyta ...

  • Stay with me cz.2

    Pov Natalie: Co za kretyn miał mi tylko otworzyć szafkę, a nie dawać wykłady jak mam się zachowywać palant. Stwierdziłam, że udam się pod salę. Wchodząc do niej ...

  • Patryk i Michalina Rozdział 5

    -Co ty robisz ?! Mark !- mężczyzna nie przestawał rozbierał mnie aż do pokoju weszła moja mama. -Hej kochanie wpadłam się pożegnać-mój oprawca sprytnie ukrył się za ...

  • Jak w niebie || Część 4

    -Mmm.... Widzę, że ktoś na ciebie leci. -prychnęła Wiktoria. - A ja widzę, że ktoś powinien zmienić dilera. -odgryzłam się. - Oj tam, oj tam. Ja po prostu stwierdzam ...

  • Połączeni przez pasję cz.4

    Tak wyobrażam sobie Krzyśka. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Byłem już przy nich, gdy nagle ...

  • Daj mi siłę cz.4

    Kiedy mężczyźni zbliżyli się, odetchnęłam z ulgą. To tylko trener chłopaków razem z blondynem, którego z pewnością wcześniej spotkałam. Jak on miał na imię? Nie ...

  • Niespodziewane, ale piękne cz1

    Nie lubię się przedstawiać no ale już, niech stracę. Mam na imię Nicola, mam 17 lat, mam zielone oczy. Jestem szatynką o długich lekko podkręconych włosach. Mam 23 ...