Miłosne - str 59

  • Federico cz.27 - Ostatnia

    Muzyka China Anne McClain - Night is Young Sara zawiesiła na chwilę głos, spojrzała na mnie. Byłem tak cholernie zestresowany że ledwo co dawałem radę tam wytrzymać ...

  • Koszykarz cz 12

    2 tygodnie później Z Mateuszem układa mi się coraz lepiej, bardzo go kocham. Dzisiaj wybieramy się do kina podobno juź wybrał film, aż się boje co wybierze oby nie ...

  • Przeszłość, w Twoich oczach

    To właśnie ten moment. Bolesny, ale oczywisty. Ostatni raz spoglądam na osobę, którą kocham. Chwila, ale wystarczy, bym odczuła, jakby ktoś smagał mnie batem. Czerwone ...

  • Nadzieja umiera ostatnia. Epilog

    Nie mogłam uwierzyć, że czas płynie tak szybko. Zanim się obejrzałam, urodziłam już Maję i Alana. Później chrzciny. Oczywiście- wizyty rodziny. Jeszcze w tydzień po ...

  • Tylko Ciebie Chcę cz.5

    Gdy tak leżałam i ogladalam z dziewczynami film dostalam smsa od siostry, napisała, ze mi zazdrości tego, że ja jestem tu i świetnie się bawię podczas, gdy ona musi ...

  • Dłoń

    W końcu inna para rąk Cię dosięgnie. Złapie, nie chcąc puścić. Czy masz pewność, że to właśnie ta dłoń, która zapewni bezpieczeństwo i spokój duszy? Nigdy nie ...

  • Dark Wind, prolog.

    TAGI: Miłosne/fantasy/erotyzm. W XXI wieku istnieje kraj utrzymany w średniowiecznym stylu bycia, Azef. Nieszczególnie różni się od normalnych miast Europy czy Ameryki. No ...

  • Farbowany brunet-Rozdział I

    Wszedłem do klasy i niemalże natychmiast poczułem na sobie ciekawskie spojrzenia kilku osób. Nawet nie wiecie jak mnie to denerwowało! Ugh... Minął już dobry miesiąc, a ...

  • Youtuber ♡ [ciąg dalszy]

    -Słucham? -powiedziała oschle. -Cześć. Proszę, wyjdź na balkon. Tylko ubierz się ciepło, bo jest zimno.-w słuchawce usłyszała znany jej męski głos. Nie zwlekając ...

  • Youtuber ♡

    Wtorek, 29.09.'15r. Zwyczajna dziewczyna-Kinga w ten dzień obchodziła swoje 13-ste urodziny. Jak każda nastolatka miała swojego idola- Youtubera mającego 767k subskrybentów ...

  • Ukryte marzenie cz.23 (KONIEC)

    Charles Lightwood siedział w sali przesłuchań naprzeciwko zatrzymanego mężczyzny. Podejrzany do tej pory nie odezwał się ani słowem. Wpatrywał się w ścianę, jakby ...

  • Chodź tu

    -Czemu ty niczego nie rozumiesz, co? - rozdrażnienie spowiło się, jak mgła wokół jej ciała. Może to bezradność wywołała łzy czające się w kącikach oczu, bądź ...

  • Niemożliwe staje się możliwe.. cz.1

    Jesień.. Jesień to właśnie ten okres którego Eliza nie lubiła najbardziej. Dlaczego? Może dlatego, że tej jesieni miała zacząć studia, może dlatego, że smutne i ...

  • Wyścig po miłość cz.8

    *** oczami Oliwki*** Nie mogłam wstać bo motor przygniatał mi nogi a nie miałam siły go podnieść. Czułam że krew mi leci z wargi i łuku brwiowego. W moich oczach ...