Miłosne - str 63

  • Jak w raju 4

    4. Claudia Sen zaczął się na najwyższym piętrze przeszklonego wieżowca. Spoglądała z góry na miasto tętniące życiem. Długie sznury samochodów, gdzieniegdzie zielona ...

  • "Tajemnicze wakacje nad morzem"-część IV

    -Maja! Za 15 minut wychodzimy! -Tak, tak wiem... To już jestem gotowa idę po sandałki i idziemy.Pożegnałyśmy z rodziną i jak zawsze.. -Dziewczyny macie być przed ...

  • Niańka - cz. 1

    Moje pierwsze, stare opowiadanie, więc dużo od niego nie wymagałam. :D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -Jakiego chcesz tego kebaba?- spytał się ...

  • Jelonek i Łania cz.1

    Na początku krótka cześć, czemu taki tytuł to pewnie nie którzy wiedzą ;) a teraz zapraszam do czytania :) ******************************** Promienie wrześniowego Słońca ...

  • Samolot do Londynu Rozdział 5

    Lot mijał w spokoju. Pilot gładko wystartował i wsnosił się ku górze. Elena założyła słuchawki i zajęła się spoglądaniem na widoki za oknem. Czasami zrobiła ...

  • Historia Amelii ....

    Amelia miała 17 lat każdy uważał ją za szczęśliwą osobę, ponieważ taka wyrobiła o sobie opinię. Nikt jednak nie wiedział, jaka ona jest naprawdę nikt nie wiedział ...

  • Czas pokaże, co będzie między nam cz.6

    - Piotrek co się z Tobą dzieje ?! - Mnie się pytasz, a z Tobą? nie było Cię na pierwszej lekcji?! Gdzie byłaś ? -Pierwsza spytałam - powiedziałam spuszczając głowę ...

  • 8# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością +18

    Rose siedziała z podkurczonymi nogami kołysząc się na boki. Spojrzała na drewniany stoliczek, na którym stała duża szklanka z kwiatami i ogromny talerz z serwisu ...

  • Nie będę przepraszać. Cz. XII- Ostatnia

    Miało być jutro, ale jest jeszcze dzisiaj :P -------------------------------------------------------- -Jesteś pewna, że nie wiesz, o kim mógł mówić, zanim ...

  • Trochę dalej niż niebo istnieje cz.2

    Dzwonek do drzwi zadzwonił o 23.30. To Alex. Wyglądała jak zawsze. Czarny płaszcz,spodnie, glany oraz fioletowe włosy. Z powodu tego jak się ubiera moi rodzice nie darzą ...

  • Historia Aśki 17

    -Cześć księciu- Zdałam się na milutki głos. -Hej księżniczko, czekam na Ciebie- Mówił romantycznym głosem. Nie wiedział, że jestem na niego mega wkurwiona. -Chyba nie ...

  • Niespodziewane zmiany CZ.1

    Życie jest nieprzewidywalne, z dnia na dzień nasz świat potrafi stanąć na głowie, a my jesteśmy bezsilni wobec zmian. Jednak co zrobić kiedy stoi za tym wszystkim ...

  • Autobus numer 23 - Prolog

    Prolog Nie wierze ! Znowu się spóźnię ! Jest poniedziałek, godzina 7:05. Buty na obcasach nie są najlepszym obuwiem do biegania. Ale ryzyko to moje drugie imię ! Po co komu ...