Erotyczne - str 51

  • Mały trening przed meczem...

    Mój kolega Marcin miał na następny dzień mecz w kosza. Więc zadzwonił do mnie i poprosił mnie abym zrobiła mu krótki trening. Jestem dobra w kosza więc zgodziłam się ...

  • Grzeczny chłopiec. (ciąg dalszy)

    Po tym jak zaspokoiłem Panią Agnieszkę było mi wstyd. Szybko się zebrałem i pożegnałem szybko. Wyszedłem chcąc być w domu jak najszybciej i zapomnieć o tym co zaszło ...

  • BASZA część 5

    Odcinek tylko dla pełnoletnich! Podziękowania dla Nefera za korektę a wszystkim komentującym za podpowiedzi i uwagi. *. *. * Odebrał Y. - Poproś Panią do telefonu. - Dobrze ...

  • Piekielny szef

    Jestem mężatką od 10 lat. Zaczynam zastanawiać się co widziałam w tym mężczyźnie. To tak zwane "ciepłe kluchy”. Hmmm... może kiedyś podobał mi się jego ...

  • Portal Randkowy... Spotkanie... i SEX

    Tak na wstępie to opowiadanie jest całkowicie zmyślone. DZIĘKUJĘ za pomoc użytkownikowi Rafik123. A więc było to tak... W internecie na portalu randkowym poznałam fajnego ...

  • Niezapomniane urodziny...

    Hej mam na imię Ewelina i mam 17 lat.To moje pierwsze opowiadanie. Zawsze opowiadania biorę z życia prywatnego. 25 sierpnia 2012 roku były moje 16 urodziny i akurat w mojej ...

  • Z życia galerianki cz.3

    Wstałam przed południem. Tak naprawdę nie chciałam tego robić, ale stęskniłam się za dotykiem Kacpra, który prawdopodobnie był w kuchni i przygotowywał obiad. -Cześć ...

  • Weekend cz. 3

    Byłam tak wykończona wydarzeniami minionego dnia, że obudziłam się dopiero rano. Ania jeszcze smacznie spała obok mnie w tym, co zostało ze stroju pokojówki, po naszych ...

  • Poniżony.

    Szef zorganizował wyjazd integracyjny dla wszystkich pracowników. W sumie w biurze było mnóstwo kobiet i kilku facetów. Ja byłem administratorem sieci w firmie. Z natury jak ...

  • Gdy mama jest pracy cz. 4

    Gdy mama jest pracy Cz.4 Miało się spełnić to, o czym Ola marzyła. Brata i siostrę znała dobrze, ona chciała poczuć innego ogiera. Była pełna podniecenia, napięcia ...

  • RealDoll. RealBlow

    Dla doktora Eryka Zawady istniały dwie kategorie naukowców. Do pierwszej zaliczał zajmujących się poznaniem badaczy, którzy sumiennie kładli fundamenty pod gmach ...

  • Mitologia codzienności: Harpia

    Siedzę w naszej ulubionej kawiarni - tej, gdzie mają to dobre ciasto i kawę, jakiej nigdzie indziej nie dostaniesz. Pada ciepła, przyjemna mżawka. Jej subtelność z ...

  • Łamigłówka boga Enki (XV)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • W szkolnym kiblu

    Historia w pełni realna. to działo się dawno temu. ; ) jak miałam 17 lat. wychodziłam z toalety, wtedy Marcin. < od dawna przyglądał mi się w klasie > zaczepił ...