Mama policjantka S02E15
Nowe części od dawna się nie pojawiały tu są, dopracowywane.Zapowiedzi kolejnych części, zdjęcia dotyczące bohaterek, bohaterów, fragmenty będą pojawiać się na ...
Nowe części od dawna się nie pojawiały tu są, dopracowywane.Zapowiedzi kolejnych części, zdjęcia dotyczące bohaterek, bohaterów, fragmenty będą pojawiać się na ...
LXIV Gdy leżeli potem w ciemnościach, rozjaśnianych tylko przenikającą do wnętrza namiotu słabą poświatą księżyca oraz blaskiem kilku obozowych ognisk, było im ...
Sytuacja miała miejsce kilka lat temu w Iraku. Armia USA prowadziła tam działania wojenne, a wśród nich wysoki rangą wojskowy – David. Miał 32 lata i duże doświadczenie ...
Zawsze bardzo przeżywam okres przed Bożym Narodzeniem. Nauczona przez mamę wielkiego sprzątania, gorączkowych zakupów, pośpiesznych przygotowań... Tę Wigilię miałam ...
Kiedy płynęliśmy w kierunku Mikołajek, ruch na szlaku wodnym trochę się przerzedził, więc płynęło nam się w miarę dobrze. Mama, która jako pierwsza skorzystała z ...
Po czym zamknęła wszystkie drzwi, nie miałem zamiaru uciekać ale z jej oczu aż wylewało się pożądanie, tak że mógł być to nawet gwałt. Zaczęła coraz mocniej ...
**** Druga przerwa międzylekcyjna w Nowym Roku. Wszyscy myślami są jeszcze przy Sylwestrze, a może świętach Bożego Narodzenia. Najbardziej prawdopodobne, że tkwią w ...
To znowu ja, Paweł. Minął prawie rok od mojego pierwszego zbliżenia z siostrą. Teraz jestem w klasie maturalnej a moja siostra chodzi do 3 gimnazjum. Patrycji znacznie ...
Coś zmąciło mój sen, tak to było wiadome mały języczek lizał mnie po twarzy. Otworzyłem oczy i ujrzałem małą czarną kuleczkę. Spojrzałem na kociaka i ...
Wakacyjna Przygoda Cz.7 (Wiszę wam jeszcze opowiadanie za wczoraj, także proszę. Oto ono.Piszcie w komentarzach, komu kibicujecie (Zosi czy Wiktorii). Wezmę to pod uwagę w ...
Noc z soboty na niedzielę była bardzo duszna. 17-letni Adam obudził się cały zgrzany, spojrzał na zegarek i zobaczył że jest godzina 1.33. W ustach czuł suchość, a mimo ...
Na majowy weekend mój mąż Krzysiek zaplanował dla nas wypad w góry. W sumie zaplanował go wspólnie ze swoimi kolegami z firmy – Jackiem i Markiem. Ponieważ koledzy byli ...
Rano obudziło mnie walenie do drzwi rodziców. Wstałam cała obolała, lekko chwiejnym krokiem doszłam do drzwi. Kiedy się otworzyły matka odetchneła z ulgą - dziecko tak ...
Słusznie nazywano Lagunę najbardziej niezwykłym i najbardziej wyrafinowanym miastem Zachodu. Przede wszystkim nie posiadało murów obronnych, co dziwić musiało każdego ...