Erotyczne - str 48

  • Przyjaciółka z przeszłości cz.1

    Magda i Mateusz byli parą już od kilku miesięcy, poznali się podczas stażu i od razu zaczęli się bardzo dobrze dogadywać. Po jakimś czasie uznali, że są dla siebie ...

  • BASZA część 7

    Jak zwykle podziękowania dla Nefera za korektę. Następnego dnia obudził się przed południem. Wziął długi prysznic potem zrobił śniadanie. Jajecznica z czterech jajek ...

  • Poznany chłopak

    Byłam w klubie. Troszkę byłam pijana po 3 piwach. Siedziałam kolo baru, chciałam już wychodzić, ale podszedł do mnie mężczyzna. Przywitał się i przedstawił się. Był ...

  • W ciemności

    Hej! =^.^= Mam nadzieję że się wam spodoba, prosiłabym też o szczere komentarze, bo nie jestem pewna czy dobrze mi poszło i błagam nie bijcie za zakończenie ;) Otworzyłam ...

  • Młodziutka

    Właśnie tańczyłam seksownie wokół rury, gdy do klubu weszło czterech nowych gości. Byli to mężczyźni mniej więcej w wieku 30 -35 lat. Dobrze ubrani, wyglądali jak ...

  • Burzowe Popołudnie

    Dosyć upalne lato, stałam za ladą wiejskiego sklepu. Pracuję tam od lat i lubię tę posadę. Nie jest szczytem marzeń jeśli chodzi o zarobki, ale potrafi być przyjemna ...

  • Gwałt...Ja gwałcę Ciebie, a Ty mnie ...

    Ciemna, późna noc. Budynek. Drugie piętro. Pokój. Biurko. A przy nim facet. Pracuje biedak i prawie śpi. Prawie, bo rozmawia ze mną. Zawracam mu tyłek, chociaż nie powinno ...

  • W szkole cz.1

    Witam, mam na imię Tomek i chodzę do 2 gimnazjum (tak, wiem gimbus). Chciałbym przedstawić wam historię która zdarzyła się mi dwa dni temu - Wtorek. Dzień jak dzień ...

  • Wizyta u chrzestnej. Cz.1

    Moją chrzestną jest koleżanka mojej mamy. Wcześniej nie znałem jej, bo gdy byłem mały, to ona wyprowadziła się na wybrzeże. Ostatnio widziałem ją przed paroma laty ...

  • Przypadek Michała cz.XXII

    **** Byłem bohaterem. Tak przynajmniej się czułem. Niczym Spiderman, Batman czy jakikolwiek Man. Jako Pan Zemsta buzowałem euforią, żałując, że swój tryumf muszę ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 12

    Mijamy akademiki i Adam włącza kierunkowskaz. Właściwie, to wcale nie muszę wracać jeszcze do pokoju. No, ale skoro postanowił inaczej. Od wczoraj jest dziwny, jakby ...

  • Lalki cz. 3

    - Patrz uważnie jak to robię. Będziesz powtarzać moje czynności – Malina powoli i starannie myła okno ciekawa czy jej eksperyment się powiedzie. Kiedy było już czyste i ...

  • Wypad nad rzekę

    Chciałabym napisać, że kolejne dni minęły spokojnie, że każda z nas musiała przemyśleć to, co stało się w moim mieszkaniu, ale to nie prawda. Obie wiedziałyśmy ...

  • Przepiękne korepetycje.

    Wiktoria była raczej przeciętną uczennicą ale po przejściu do pierwszej klasy technikum zupełnie nie mogła poradzić sobie z nowymi wymaganiami nauczyciela matematyki ...