Dom Dziecka cz. 1 - Witaj w bidulu!
Patrzyła się tępo przez brudne szyby autokaru. Miała kurewską ochotę zapalić, ale prowadził stary buc, który pewnie zatrzymałby się na najbliższym przystanku i ...
Patrzyła się tępo przez brudne szyby autokaru. Miała kurewską ochotę zapalić, ale prowadził stary buc, który pewnie zatrzymałby się na najbliższym przystanku i ...
Rozdział VII Blanka spadała. Leciała w dół, jak kamień, w całkowitej ciemności, a pęd powietrza i przerażenie sprawiało, że prawie nie mogła oddychać. Machała ...
Tym razem to ja nie odpisałam od razu. Z kilku powodów. Po pierwsze: nie za bardzo wiedziałam co odpisać. Że mi przykro? No nie. Brzmiałoby głupio i prawdę powiedziawszy ...
Blondynka o anielskim obliczu oraz kształtach bogini poprawia raz jeszcze kokardy, które zdobią jej warkocze i zapukawszy w drewniane drzwi wchodzi. Lubi się bawić ze swoim ...
No i dałem dupy. Ach, no nie podniecajcie się, nie w tym sensie. Po prostu coś mi w mózgu przeskoczyło, źle obliczyłem daty i zupełnie nie byłem przygotowany na ten ...
Jestem Agata i mam 17 lat. Od kilku miesięcy jestem galerianką. Wcale nie robię tego z przyjemności, a tylko dla kasy. Od 16 roku życia mieszkam tylko z bratem, któremu też ...
Wydarzyło się to rok temu gdy byłem jeszce w związku z Monika. Monika to nie wysoka, mądra, blondynka. Była ona obdarzona bardzo seksownymi piersiami, nie były one duże ...
Postanowiłem jednak wykorzystać jego dobry humor i poruszyć sprawę Marka. Obiecałem przecież Mbu, że postaram się pomóc wprowadzić ją ponownie do rodzimej ...
Powitała mnie uśmiechem. Zmieniła się troszkę przez rok kiedy jej nie widziałem. Popatrzyła na mnie jak zawsze i rzuciła się na mnie obejmując mocno. -Cześć Pawełku ...
Do jednego z akademickich pokoi weszła wysoka brunetka o przenikliwie czekoladowych oczach. Rozejrzała się po pokoju zauważając dwie identycznie szafy, biurko oddzielające ...
Koniec roku to czas zabiegania chyba w każdej szkole. Po części tak również było w technikum mechanicznym. Już prawie pustymi korytarzami suneła seksownie Magda ...
Kasia była drobną nastolatką o blond włosach i dużych niebieskich oczach. Jej piersi nie były zbyt duże, ale pupa była bardzo ponętna. Jej korepetytor od angielskiego, z ...
Mam na imię Marcin, chodzę do klasy 3 liceum. Wraz że mną do jednej klasy chodzi Paulina, znamy się od gimnazjum jednak nigdy zbytnio się nie przyjaźniliśmy. Była bardzo ...
**** Odkąd tylko poznałem nieco lepiej zjawisko o imieniu Anita, fascynowały mnie barwy jej oczu. W zależności od tego, jaki nastrój miała w danej chwili anglistka ...